Centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe Port Łódź z nowymi sklepami

Orzech

Centrum handlowo-rozrywkowe Port Łódź wzbogaciło swoją ofertę o nowe popularne marki. Swoje sklepy otworzyły Sports Direct i TEDi. Nową odsłonę zaprezentowały również dwa koncepty modowe – Mohito i Sinsay.

– Wiosna w Porcie Łódź upływa nam pod znakiem znaczących zmian w ofercie. W gronie najemców naszego Centrum powitaliśmy dwie nowe marki, sportowy koncept Sports Direct, który zastąpił wycofaną z polskiego rynku markę Go Sport oraz niezwykle popularny sklep TEDi, w którym kupić można praktycznie wszystkie artykuły pierwszej potrzeby. Mamy też kolejne relokacje sklepów, które zwiększyły dotychczas zajmowane powierzchnie i zaprezentowały swoją ofertę w zupełnie nowych odsłonach. Nowo otwarty Sinsay w Porcie Łódź jest obecnie największym łódzkim sklepem tej sieci w mieście, poza modą znajdziemy tu także bogaty wybór asortymentu domowego – mówi Jagoda Olesiak, Customer Experience Leader w Porcie Łódź.

Portfolio Portu Łódź poszerzyło się o sklep brytyjskiego lidera na rynku akcesoriów sportowychSports Direct. Marka oferuje odzież, obuwie i sprzęt znanych marek w konkurencyjnych cenach. W łódzkim centrum handlowym sklep zajął blisko 1500 mkw.

Do najemców Portu Łódź dołączył również dyskont TEDi, który zajął powierzchnię ponad 745 mkw. W swojej ofercie posiada szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby, od artykułów kosmetycznych, drogeryjnych, toaletowych, biurowych i szkolnych, akcesoriów do wyposażenia wnętrz, po produkty i karmy dla zwierząt.

Z kolei dwie marki z rodziny polskiego przedsiębiorstwa odzieżowego LPPSinsay i Mohito – posiadające już swoje lokale w Porcie Łódź zmieniły lokalizację i zwiększyły dotychczas wynajmowaną powierzchnię, Mohito do 488 mkw. Sinsay do 1500 mkw.

Sinsay pojawił się na polskim rynku w 2013 roku, a przez niespełna dekadę podbił niemal całą Europę. Obecnie w 18 krajach działa ponad 740 sklepów, z czego w Polsce – blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy. Nowa odsłona Sinsay w Porcie Łódź liczy 1500 mkw. powierzchni. Oprócz odzieży dla całej rodziny, znajdziemy tu także akcesoria wyposażenia wnętrz – od dodatków, przez tekstylia i zastawę, aż po dywany, a nawet meble.

Mohito to marka z 15-letnim doświadczeniem, która stawia na ubrania i dodatki dla kobiet. 225 salonów stacjonarnych znajdziemy także w 18 innych krajach. Ich łączna powierzchnia zajmuje prawie 14 pełnowymiarowych boisk piłkarskich. W Porcie Łódź przestrzeń sklepu zwiększyła się do ponad 488 mkw.