W I półroczu 2025 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 16,0 mld zł i były o 14,8 proc. wyższe niż w I pół. 2024 r. Na koniec czerwca 2025 r. sieć posiadała 2835 sklepów, o 331 więcej niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy przekroczyły 1 mld zł. Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 53,5 tys. pracowników.
• W I półroczu sieć Dino uruchomiła 147 nowych marketów
• Na koniec czerwca 2025 r. w Polsce funkcjonowało 2835 sklepów z wyróżniającym się czerwonym logiem Dino, które dzięki jednolitemu formatowi i dogodnym lokalizacjom ułatwiają konsumentom realizację zakupów spożywczych i produktów podstawowej potrzeby
• Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną
Inwestycje za ponad 1 mld zł
Na koniec czerwca 2025 r. łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1,1 mln metrów kwadratowych i była o 13,5 proc. większa niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci i zaplecza logistycznego, przekroczyły w I pół. 2025 r. 1 mld zł i były o 41 proc. wyższe niż przed rokiem. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat wyniosła blisko 7,2 mld zł.
Przychody ze sprzedaży w I pół. 2025 r. wyniosły 16,0 mld zł i były o 14,8 proc. wyższe niż rok wcześniej. 41,4 proc. przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego przez zakłady mięsne Agro-Rydzyna. Produkty świeże są dostarczane do sklepów Dino każdego dnia o poranku.
Dynamika sprzedaży w sklepach, które istnieją od co najmniej roku (like-for-like; LfL) osiągnęła w I pół. 2025 r. poziom 4,8 proc.. W samym II kwartale, dzięki zwiększonej aktywności konsumentów przed Świętami Wielkanocnymi, wzrosła natomiast do 8,8 proc..
Zielona energia Dino
Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec czerwca 2025 r. posiadało je 2679 sklepów, co stanowiło 94 proc. całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w pięciu centrach dystrybucyjnych Grupy. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła 109 MW. Dino Polska uzyskała w I pół. 2025 r. 56 GWh energii ze słońca, o 24 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r.

