Stadion sportowy funkcjonuje na obecnym terenie od 1934 roku i przez kolejne dekady zmieniał swój wygląd, funkcjonalność oraz nazwę. Nowoczesnego kształtu nabrał w latach 2011-2016, kiedy to – w ramach pierwszego etapu jej modernizacji – wybudowane zostały trzy zupełnie nowe trybuny o pojemności 24,5 tysiąca widzów. Obecnie trwa realizacja czwartej trybuny, ostatniej części Areny Zabrze.
Czy z krajobrazu centrum Warszawy zniknie duży, wysoki biurowiec? Bank Pekao chce sprzedać biurowiec przy ul. Grzybowskiej w Warszawie. Wybudowany w 1993 r. wieżowiec ma 85 metrów wysokości całkowitej (w tym 80 do dachu). Cena wywoławcza zostanie podana do końca stycznia br. Postępowanie ofertowe rozpocznie się w drugim kwartale 2025 r.
Linia łącząca skrzyżowanie ulic Meissnera i Lema z pętlą w Mistrzejowicach powstaje w ramach IV etapu rozbudowy Krakowskiego Szybkiego Tramwaju. Dzięki temu ok. 4,5-kilometrowemu połączeniu czas dojazdu do centrum miasta skróci się o ok. 12 minut. Tramwaje na tej trasie będą mogły kursować już w 2025 roku, z częstotliwością nawet 90 sekund.
Stadion sportowy funkcjonuje na obecnym terenie od 1934 roku i przez kolejne dekady zmieniał swój wygląd, funkcjonalność oraz nazwę. Nowoczesnego kształtu nabrał w latach 2011-2016, kiedy to – w ramach pierwszego etapu jej modernizacji – wybudowane zostały trzy zupełnie nowe trybuny o pojemności 24,5 tysiąca widzów. Obecnie trwa realizacja czwartej trybuny, ostatniej części Areny Zabrze.
Stadion sportowy funkcjonuje na obecnym terenie od 1934 roku i przez kolejne dekady zmieniał swój wygląd, funkcjonalność oraz nazwę. Nowoczesnego kształtu nabrał w latach 2011-2016, kiedy to – w ramach pierwszego etapu jej modernizacji – wybudowane zostały trzy zupełnie nowe trybuny o pojemności 24,5 tysiąca widzów. Obecnie trwa realizacja czwartej trybuny, ostatniej części Areny Zabrze.
Linia łącząca skrzyżowanie ulic Meissnera i Lema z pętlą w Mistrzejowicach powstaje w ramach IV etapu rozbudowy Krakowskiego Szybkiego Tramwaju. Dzięki temu ok. 4,5-kilometrowemu połączeniu czas dojazdu do centrum miasta skróci się o ok. 12 minut. Tramwaje na tej trasie będą mogły kursować już w 2025 roku, z częstotliwością nawet 90 sekund.
Stadion sportowy funkcjonuje na obecnym terenie od 1934 roku i przez kolejne dekady zmieniał swój wygląd, funkcjonalność oraz nazwę. Nowoczesnego kształtu nabrał w latach 2011-2016, kiedy to – w ramach pierwszego etapu jej modernizacji – wybudowane zostały trzy zupełnie nowe trybuny o pojemności 24,5 tysiąca widzów.
Postępują prace przy budowie nowej linii tramwajowej do Mistrzejowic. Właśnie zakończyła się budowa stropu tunelu w rejonie ul. Młyńskiej oraz pod estakadą obwodnicy.
Linia łącząca skrzyżowanie ulic Meissnera i Lema z pętlą w Mistrzejowicach powstaje w ramach IV etapu rozbudowy Krakowskiego Szybkiego Tramwaju. Dzięki temu ok. 4,5-kilometrowemu połączeniu czas dojazdu do centrum miasta skróci się o ok. 12 minut. Tramwaje na tej trasie będą mogły kursować już w 2025 roku, z częstotliwością nawet 90 sekund.
Stadion sportowy funkcjonuje na obecnym terenie od 1934 roku i przez kolejne dekady zmieniał swój wygląd, funkcjonalność oraz nazwę. Nowoczesnego kształtu nabrał w latach 2011-2016, kiedy to – w ramach pierwszego etapu jej modernizacji – wybudowane zostały trzy zupełnie nowe trybuny o pojemności 24,5 tysiąca widzów.