W Warszawie powstaje nowa kładka pieszo-rowerowa w miejscu starego, drewnianego mostu nad Portem Czerniakowskim, który rozebrano ze względu na zły stan techniczny w 2007 roku.
Inwestycje drogowe realizowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) w Małopolsce nie zwalniają. Od połowy roku udostępniono kierowcom trzy bardzo istotne odcinki w ciągu DK47, DK28 i S7. Do tego jeszcze węzeł w Gaju i kładkę w Głogoczowie. I na tym GDDKiA nie poprzestaje. Jeszcze przed zimą Dyrekcja chce oddać do ruchu Północną Obwodnicę Krakowa w ciągu S52 i połączyć ją na zasadach przejezdności z drogą ekspresową S7. A i to nie wszystko.
Co dalej z ostatnim, brakującym odcinkiem Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, kluczową drogą w południowej części stolicy Dolnego Śląska? Wiemy już, inwestycje będzie znacznie droższa, niż wcześniej zakładano. I to o 50 milionów złotych.
Ostatni, brakujący odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia będzie znacznie droższy, niż pierwotnie zakładano. W piątek 30 sierpnia urzędnicy otworzyli oferty w trwającym od grudnia 2024 roku przetargu.
W Warszawie powstanie nowa kładka pieszo-rowerowa w miejscu starego, drewnianego mostu nad Portem Czerniakowskim, który rozebrano ze względu na zły stan techniczny w 2007 roku. Ruszyły pierwsze prace związane z realizacją tej inwestycji.
W Warszawie powstanie nowa kładka pieszo-rowerowa w miejscu starego, drewnianego mostu nad Portem Czerniakowskim, który rozebrano ze względu na zły stan techniczny w 2007 roku.
Trwają prace na budowach ponad 70 km nowych małopolskich dróg. Największy zakres działań Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wiąże się z głównym ciągiem komunikacyjnym województwa z północy na południe, trasami S7 i DK47 oraz modernizacją DK7. Budowane są też cztery istotne dla regionu obwodnice i rozbudowujemy DK94 w Olkuszu. Naprawiana jest też DK28 w Kasinie Wielkiej, gdzie rok temu uaktywniło się osuwisko. Łączny koszt tych wszystkich prac to 5,32 mld zł.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała wykonawcę budowy nowych wiaduktów w ciągu ul. Bohaterów Monte Cassino. Została nim firma Primost Południe. Wartość umowy to blisko 25 mln zł. Nowe obiekty, o długości blisko 85 m i szerokości ponad 14 m, zastąpią dotychczasowe, które zostały wybudowane w latach 80. XX wieku.
Po stronie Ludwinowa trwają pierwsze prace związane z realizacją kładki pieszo-rowerowej Kazimierz – Ludwinów. Na początek wykonawca zajął się przebudową sieci gazowej i elektrycznej.
Primost Południe z Będzina złożył najkorzystniejszą ofertę w przetargu na wyłonienie wykonawcy budowy nowych wiaduktów w ciągu ul. Bohaterów Monte Cassino. Nowe obiekty, o długości blisko 85 m i szerokości ponad 14 m, zastąpią dotychczasowe, które zostały wybudowane w latach 80. XX wieku.