Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
14 nowych marek, otwarcie światowego brandu, zielona inwestycja, a wreszcie wielki miejski jubileusz – tak w wielkim skrócie można opisać najważniejsze wydarzenia minionego roku dla Manufaktury w Łodzi, jednego z największych w Europie kompleksów handlowo-rozrywkowych.
Od października Apsys Polska objął zarządzanie centrum handlowym Riviera w Gdyni – największym obiektem handlowo-rozrywkowym na Pomorzu. W czerwcu tego roku Apsys Polska wygrał przetarg na zarządzanie gdyńskim centrum handlowym, którego właścicielem jest UniInstitutional European Real Estate, zarzadzany przez Union Investment Real Estate GmbH i z początkiem października objął funkcję jego zarządcy.
Dynamiczne zmiany na rynku energetycznym to wyzwanie nie tylko na najbliższe miesiące, ale wręcz lata. Rosnące ceny energii, nowe regulacje prawne na rzecz ochrony środowiska, a do tego kryzys gospodarczy – wszystkie te czynniki powodują, że tzw. "zielona energia" zyskuje coraz więcej zwolenników, także wśród zarządców centrów handlowych.
Ponadczasowa elegancja, doskonała jakość i niebanalne wzornictwo – to filary znanej na całym świecie marki Lacoste, która właśnie otworzyła swój pierwszy łódzki butik w łódzkiej Manufakturze.