Ponadczasowa elegancja, doskonała jakość i niebanalne wzornictwo – to filary znanej na całym świecie marki Lacoste, która właśnie otworzyła swój pierwszy łódzki butik w łódzkiej Manufakturze.
Lacoste to marka z prawie stuletnią tradycją. Choć ich charakterystyczny krokodyl przeżył wiele zmian stylów i gatunków w modzie, po upływie niemalże stulecia, nadal jest ponadczasowy. Dziś jest symbolem otwartości, przekraczania granic i zabawy z modą, z uwzględnieniem tradycji.
Niebanalne połączenie luksusu z casualowym stylem zyskało marce sympatyków na całym świecie: – Lacoste to marka-symbol. Dla wielu jest synonimem luksusu, ale bez niepotrzebnego nadęcia, dzięki czemu na pewno znajdzie wśród gości Manufaktury wiernych klientów – wyjaśnia Monika Długosz-Łempicka, dyrektor ds. marketingu Manufaktury.
– Marki premium, zrzeszone w Manufakturze pod szyldem Manuexclusive, kładą duży nacisk na tzw. customer experience, przez co cieszą się dużą popularnością. Goście chętnie wracają do miejsc, w których czują się komfortowo – dodaje Długosz- Łempicka.
Butik Lacoste w Manufakturze ma 151,7 mkw. powierzchni i jest zlokalizowany na parterze galerii handlowej. Jego minimalistyczne białe wnętrze przełamują żywe, energetyczne kolory ubrań i dodatków spod szyldu marki.
Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych.