Do grona najemców Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu dołączyła siec LUCA Bakery Polska. 22 października otworzyła tam swój pierwszy punkt w galerii handlowej. W dwóch okienkach na wynos w Galerii Dominikańskiej sieci LUCA klienci znajdą tam bajgle, precle, kanapki i wiele innych pozycji.
– „Nasi klienci zazwyczaj się spieszą i szukają produktu, który mogliby łatwo zjeść, idąc pieszo albo jadąc samochodem. Dlatego też strudel i merdenea LUCA wyróżniają się składającym się z wielu warstw, elastycznym ciastem francuskim bez nadmiaru oleju, które nie kruszy się i nie zostawia okruszków, kiedy wgryzasz się w nie z apetytem. Ponadto cała strategia rozwoju jest skoncentrowana na realnych potrzebach klientów, bez względu na to, czy mówimy o produktach, usługach czy też o doświadczeniu zakupowym.
W ten sposób LUCA stała się ulubioną marką przedstawicieli różnych pokoleń, jednoczącą aktywną społeczność fanów, która przyczyniła się do zbudowania solidnej reputacji, która przekroczyła granice Rumunii. Wizyta w LUCA – coś, czego żaden prawdziwy smakosz nie może przegapić” – mówił Piotr Wilczyński, dyrektor finansowy LUCA.
LUCA to rumuńska sieć piekarni stworzona w 2010 roku. Polska to pierwszy zagraniczny rynek, na którym debiutowała sieć. Swoją działalność zaczęła w maju 2024 roku pierwszy punkt LUCA zlokalizowany w Warszawie przy ul. Ludwika Waryńskiego 3A w budynku Polna Corner.
Obecnie w Polsce LUCA Bakery ma 6 punktów, w tym 4 w Warszawie oraz dwa we Wrocławiu.
Galeria Dominikańska to nowoczesne centrum handlowe ze sklepami międzynarodowych sieci, supermarketem i strefą gastronomiczną. Została wzniesiona we Wrocławiu w granicach dzielnicy Stare Miasto przy Dominikański 3, róg Podwale oraz Słowackiego.
Na powierzchni 30 000 metrów kwadratowych na 3 poziomach handlowych mieści się 100 sklepów najsłynniejszych polskich i zagranicznych marek. W gronie jej najemców znajdują się marki, takie jak Douglas, Empik, Guess, Max Mara, Tous, Tatuum, Yes. Do dyspozycji klientów jest 920 miejsc parkingowych.