Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej

Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej

Częstochowa
Kajtman
Kajtman
REKLAMA

Galeria Jurajska rozwija portfolio swoich najemców i zapowiada kolejne otwarcia.

 

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, rozszerza swoją ofertę. Od stycznia portfolio najemców powiększyło się już o markę sportową New Balance, Greenpoint, oferujący odzież dla kobiet oraz Reporter Young – markę modową skierowaną do dzieci i młodzieży.


To jednak nie koniec zmian – już wkrótce swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzą takie firmy jak Tescoma (115 mkw.) – producent akcesoriów do kuchni i jadalni oraz sklep z wyposażeniem wnętrz English Home (ponad 200 mkw.), rozwijając tym samym ofertę centrum z segmentu „dom i wnętrze”.


W Galerii otworzy się niebawem również pierwszy w tym centrum handlowym pop – up store Cook & More, organizowany przez producenta akcesoriów AGD – firmę Dajar. Zajmie on ok. 220 mkw.


Agentem wyłącznym ds. komercjalizacji Galerii Jurajskiej jest firma doradcza JLL.

REKLAMA


Jurajska buduje mocną pozycję dzięki najemcom

– „Tak dynamiczny rozwój portfolio najemców w ostatnich miesiącach jest efektem obranej przez nas strategii, dzięki której do centrum przyciągamy marki atrakcyjne dla lokalnego klienta. To z kolei przekłada się na umocnienie pozycji naszego obiektu w północnej części województwa śląskiego. Te zmiany doceniają nasi klienci. Dziś jesteśmy najchętniej wybieraną galerią w Częstochowie. W 2014 roku odwiedziła nas rekordowa liczba – ponad 6 milionów osób. Ten rok zapowiada się równie efektownie” – zapowiada Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.


To jednak nie powinno dziwić, zważywszy na fakt, że Galeria Jurajska stawia na jednoczesny rozwój kilku segmentów swojej oferty.


– „Nowi najemcy Galerii Jurajskiej reprezentują różne segmenty rynku handlowego – od mody kobiecej, młodzieżowej i dziecięcej, przez kultową odzież sportową, po artykuły wyposażenia wnętrz. W najbliższym czasie planowane jest tu także otwarcie popularnego w ostatnim czasie konceptu pop up store. Jest to jasny sygnał, że Galeria Jurajska podąża za najnowszymi trendami i dostosowuje się do oczekiwań, jakie stawia klient” – zauważa Teresa Pieczonka, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, w JLL.


Galeria Jurajska jest największym centrum handlowo-rozrywkowym w Częstochowie, z szeroką ofertą modową, obejmującą wiodące polskie i międzynarodowe marki, takie jak m.in. Reserved, Cropp, House, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, TK Maxx, C&A, H&M, New Yorker czy Promod. Dla wielu z nich otwarcie sklepu w Galerii Jurajskiej było debiutem na częstochowskim rynku. Powierzchnia całkowita centrum to 130 000 mkw., z czego ok. 49 000 mkw. przypada na część handlowo-rozrywkową, obejmującą 200 sklepów, punktów usługowych oraz gastronomicznych, a także wielosalowe kino Cinema City. Kolejnym, oprócz bogatej, wszechstronnej oferty, atutem obiektu jest jego lokalizacja – w centrum miasta, przy Alei Wojska Polskiego – części drogi krajowej nr 1, w pobliżu przystanków komunikacji publicznej. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest wielopoziomowy parking na ponad 2 000 miejsc.


Inwestorem obiektu jest Globe Trade Centre S.A. (GTC).

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA