Rozbudowana Galeria Pomorska atrakcyjna dla klientów i najemców

Rozbudowana Galeria Pomorska atrakcyjna dla klientów i najemców

Bydgoszcz
Kajtman
Kajtman
REKLAMA
Dzięki rozbudowie odwiedzalność Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy wzrosła o blisko 20%, zmianom ulegają zachowania zakupowe klientów, a grono najemców wciąż powiększa się o nowe marki. Tak Resolution Property podsumowuje swoją największą jak dotąd inwestycję na polskim rynku.
Od września 2015 r., czyli momentu zakończenia rozbudowy, Galeria Pomorska odnotowała prawie 20% wzrost footfall w porównaniu do adekwatnych miesięcy 2013 roku, czyli okresu tuż przed rozpoczęciem prac budowlanych. Galeria, która dzięki rozbudowie zyskała 10 000 m kw. nowej przestrzeni najmu i powiększyła swoje portfolio o 40 sklepów i punktów usługowych, przyciąga także nowych klientów skłonnych dojechać do galerii nawet z najbardziej odległych dzielnic miasta. Rośnie również wartość przeciętnego koszyka zakupowego i częstotliwość odwiedzin.
Rozbudowa Galerii Pomorskiej jest niemalże podręcznikowym przykładem dobrze pojętego asset managementu, w którym nacisk jest położony na umiejętne rozpoznanie sytuacji wyjściowej, planowanie i konsekwentne dążenie do celu. To właśnie dzięki takiemu podejściu osiągnęliśmy sukces, który teraz uwidacznia się w wynikach centrum i opiniach naszych klientów. Mamy poczucie dobrze wykonanej pracy i widzimy, że zarówno mieszkańcy Bydgoszczy, jak i najemcy galerii podzielają tą opinię – mówi Shane Scott, Partner w Resolution Property.
REKLAMA
W Galerii Pomorskiej nadal trwa proces rekomercjalizacji, w ramach którego sfinalizowane zostały kolejne umowy najmu. Niedawno grono najemców centrum poszerzyło się o 65-metrowy salon jubilerski marki Yes, natomiast niebawem dołączy do niego „zdecydowanie męski świat” marki modowej Kubenz, który zajmie powierzchnię ponad 150 m kw.
Galeria Pomorska nie tylko przyciąga nowe marki, ale także zatrzymuje dotychczasowe. Umowy z galerią przedłużyła niedawno restauracja North Fish (blisko 60 m kw.). Kilka dni temu oferta galerii wzmocniła się także o nowo otwarty salony Deichmann (450 m kw.) i otwarty w nowej lokalizacji, powiększony salon Big Star.
Za komercjalizację obiektu odpowiadają firmy Balmain Asset Management i JLL.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA