REKLAMA
Znaleziono 8 wyników
Duża rumuńska sieć piekarni wchodzi do Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Duża rumuńska sieć piekarni wchodzi do Polski
Kolejna firma spróbuje swoich sił na rynku handlowym w Polsce. Tym razem jest to stworzona w 2010 roku rumuńska sieć piekarni LUCA, która obecnie posiada około 150 własnych punktów sprzedaży. Polska to pierwszy zagraniczny rynek, na którym debiutuje sieć.
Galeria Dominikańska rozszerza ofertę gastronomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Dominikańska rozszerza ofertę gastronomiczną
Do grona najemców Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu dołączyła siec LUCA Bakery Polska. 22 października otworzyła tam swój pierwszy punkt w galerii handlowej. W dwóch okienkach na wynos w Galerii Dominikańskiej sieci LUCA klienci znajdą tam bajgle, precle, kanapki i wiele innych pozycji.
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]
Od początku tego roku na krajowym rynku handlowym do użytku oddano 37 nowych obiektów, a 12 rozbudowano – wynika z najnowszego raportu CBRE. Większość to parki zlokalizowane w mniejszych miejscowościach.
[Wrocław] Trzy firmy z Wrocławia wyróżnione przez londyńską giełdę. To one inspiruję Europęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Trzy firmy z Wrocławia wyróżnione przez londyńską giełdę. To one inspiruję Europę
Chemeko System, Max Computers i Ozon Group – te trzy wrocławskie przedsiębiorstwa znalazły...
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
Raport BNPPRE: Parki handlowe na topie, galerie zmieniają funkcjeartykuł
Pokaż artykuł
Raport BNPPRE: Parki handlowe na topie, galerie zmieniają funkcje
II kwartał 2024 na rynku handlowym w Polsce upłynął pod znakiem aktywności deweloperów. Preferowanym segmentem aktywów pozostają parki handlowe. Umacniający się trend wyburzania galerii handlowych, otwiera przestrzeń na nowe inwestycje mieszkaniowe i biurowe – zauważają eksperci BNP Paribas Real Estate Poland w raporcie „Rynek nowoczesnego handlu w Polsce”.
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
Co siódmy metr kwadratowy powierzchni handlowej powstanie w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co siódmy metr kwadratowy powierzchni handlowej powstanie w Polsce [RAPORT]
Jak wynika z raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield „Trends Radar. Rynek nieruchomości od stabilizacji do optymizmu”, polski rynek zajął w 2024 roku drugie miejsce w Europie pod względem wielkości oddanej do użytku powierzchni handlowej i ustąpił miejsca jedynie Francji. Według prognoz, w 2025 roku Polska utrzyma drugie miejsce na podium, a spowolnienie w zakresie liczby finalizowanych obiektów handlowych nastąpi dopiero w latach 2026-2027.
REKLAMA