[Gdańsk] System condo w Aparthotelu Number One gwarantuje 75% zwrot z inwestycji

Kajtman
Dekpol podjął decyzję o docelowej nazwie Aparthotelu powstającego w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Nowoczesny obiekt z apartamentami sprzedawanymi w systemie condo będzie funkcjonował jako Aparthotel Number One. Jednocześnie deweloper wydłużył do 15 lat okres gwarantowanego zwrotu z inwestycji, co oznacza że nabywcy otrzymują gwarancję minimum 75% zysku.
Aparthotel Number One jest częścią najnowszej inwestycji firmy Dekpol S.A. realizowanej na gdańskiej Wyspie Spichrzów przy ul. Jaglanej nad brzegiem rzeki Motława. Obiekt, którego projekt architektoniczny opracowała pracownia KD Kozikowski Design, pomieści 174 apartamenty sprzedawane w systemie condo. W ofercie są jedno i dwupokojowe apartamenty hotelowe o powierzchni od 22 do 42 m2 w pełni wykończone i wyposażone, m.in. w inteligentne systemy do zarządzania typu SMART TV czy BMS.
Oferta jest adresowana do osób, które chcą bezpiecznie inwestować w sektorze nieruchomości zapewniającym bardzo konkurencyjne stopy zwrotu. Inwestorzy, którzy staną się właścicielami apartamentów condo będą regularnie (w cyklu kwartalnym) otrzymywali zysk od zainwestowanego kapitału. Na ten cel przeznaczonych będzie 50% przychodów osiągniętych z usług noclegowych całego hotelu i podzielonych proporcjonalnie na każdy lokal. Jednocześnie inwestor otrzymuje gwarancję zwrotu rocznie nie mniej niż 5% zainwestowanego kapitału przez okres kolejnych 15 lat. To oznacza, że w tym czasie uzyska zwrot co najmniej 75% ceny netto inwestycji. Dodatkowo to operator hotelowy poniesie koszty konserwacji i napraw wyposażenia apartamentów hotelowych, co czyni inwestycję wygodnym, bezobsługowym biznesem.
„Zdecydowaliśmy się wydłużyć do 15 lat okres, w którym gwarantujemy zwrot z ceny netto na poziomie 5% rocznie, ponieważ jesteśmy pewni, że zakup apartamentu condo w Aparthotelu Number One będzie inwestycją dochodową zapewniającą w rzeczywistości inwestorowi jeszcze wyższą rentowność” – mówi Mariusz Tuchlin, Prezes Zarządu Dekpol S.A.
Każdego roku Gdańsk odwiedzają miliony turystów podróżujących zarówno w celach rekreacyjno- wypoczynkowych jak i zawodowych. Przez miasto przewija się ponad pół miliona uczestników przeszło 6 000 organizowanych tu spotkań biznesowych rocznie. Stolica Pomorza jest również gospodarzem ponad 100 cyklicznych imprez kulturalno-sportowych o randze międzynarodowej. W sumie rokrocznie obserwuje się ok. 10% wzrost liczby odwiedzających Gdańsk, w tym stale rosnącą liczbę turystów z zagranicy.
„Nasza inwestycja posiada wszystko to, czym kieruje się współczesny turysta wybierając miejsce noclegu podczas podróży: centralne położenie w sąsiedztwie największych atrakcji turystycznych miasta m.in. ulicy Długiej z Fontanną Neptuna oraz Żurawia; strefę wellness z basenem, saunami, jacuzzi i siłownią, z których można korzystać niezależnie od pory roku; recepcję z całodobową obsługą hotelową i zaplecze gastronomiczne. Prowadzimy również rozmowy w sprawie rozbudowy nabrzeża i zbudowania mariny jachtowej przy inwestycji, która zwiększy wartość obiektu” – opowiada Mariusz Tuchlin.
„Przy bezpiecznych założeniach średnioroczne obłożenie hotelu wyniesie co najmniej 65%. Przy uwzględnieniu konkurencyjnej jak na samo serce Gdańska ceny za nocleg na poziomie 265 zł netto, nabywca apartamentu condo w Aparthotelu Number One może liczyć nawet na 8,7% rocznej stopy zwrotu z ceny netto inwestycji” – mówi Mariusz Tuchlin, Prezes Zarządu Dekpol S.A.
Termin oddania obiektu do użytkowania zaplanowano na styczeń 2017 roku. Notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółka Dekpol jest deweloperem i generalnym wykonawcą.
Aparthotel Number One nie jest pierwszą inwestycją hotelową zrealizowaną przez Dekpol. Spółka posiada w swoim portfelu Hotel Almond w Gdańsku oraz Hotel nad Wisłą w pobliżu Tczewa. Jako generalny wykonawca Dekpol zbudował takie obiekty jak: Hotel Aubrecht w Pokrzywnicy, Hotel Mercure Sepia w Bydgoszczy oraz Hotel Plaza w Warszawie. Wieloletnie doświadczenie Spółki zarówno w zakresie sprzedaży, marketingu, jak i organizacji pracy hoteli już po otwarciu,  sprawia że wszystkie zrealizowane obiekty cechuje najwyższa jakość wykonania, unikalny design wnętrz oraz duża wartość inwestycyjna.