Dworzec kolejowy Białystok

Dworzec kolejowy Białystok

REKLAMA
inwestorPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (PKP PLK)
realizacjaIV kw. 2024

O inwestycji Dworzec kolejowy Białystok

Do dyspozycji są cztery nowe perony, czyli łącznie siedem krawędzi. Największą wizualną zmianą jest zadaszenie – nad peronami 1-3 zbudowano częściowo przeszkloną wiatę, która ochroni podróżnych przed opadami. Osobny dach zyskał peron nr 4. Zadaszenia projektowano zarówno z myślą o potrzebach podróżnych, jak i walorach estetycznych – swoją stylistyką nawiązują do zabytkowego charakteru budynku dworca.
Nowe perony są wyższe, więc łatwiej wsiada się z nich do pociągów, zainstalowano też ławki dla oczekujących, tablice informacyjne i oznakowanie. Poruszanie osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej możliwości poruszania się wspierają ścieżki naprowadzające oraz antypoślizgowa nawierzchnia. Wyświetlacze Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) na bieżąco poinformują podróżnych o ruchu pociągów.

Opinie o Dworzec kolejowy Białystok

Napisz komentarz
Komentarz do inwestycji Dworzec kolejowy Białystok
Orzech
+4
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA