REKLAMA
inwestorEcho Investment S.A.
realizacja inwestycjiIII kw. 2011

O inwestycji Galeria Echo

Powierzchnia całkowita: 159 000 mkw.
Powierzchnia wynajmowalna: 66 000 mkw.
300 sklepów
12 torowa kręgielnia
7 salowe kino
Liczba miejsc parkingowych: 2300
Napisz komentarz
Kajtman
Nowy artykuł dotyczący [Kielce] Galeria "Echo" [Kielce] Burger King powraca do Kielc
Kajtman
Kajtman
20 maja w Galerii Echo w Kielcach otwarcie sklepu szwedzkiej firmy Duka, oferującej produkty do kuchni i jadalni.

Sklep w Galerii Echo ma 150 mkw. powierzchni. Klienci już dziś znajdą tam wybór produktów m.in. do kuchni i jadalni.

- Sklep Duka zlokalizowany jest na poziomie 0, gdzie działa już Home & You oraz Villa Italia. Tuż obok, już 11 czerwca rozpocznie działalność pierwszy w regionie market szwedzkiej sieci Jula.

pokaz-artykul.png
Kajtman
Galeria Echo w Kielcach zrealizowane przez Echo Investment, otrzymało certyfikaty BREEAM In-Use z oceną „Very Good”. Projekt rozbudowy Galerii Echo powstał w pracowni Detan z Kielc, natomiast projekt elewacji i wnętrz wykonała warszawska pracownia architektoniczna Open Architekci.

BREEAM In-Use jest systemem wielokryterialnym. Budynek oceniany jest w dziewięciu kategoriach, m.in. zarządzanie, energia, transport, woda, materiały, odpady, ekologia i zanieczyszczenia.

pokaz-artykul.png
Kajtman
Spółka Echo Investment zawarła z brytyjskim bankiem HSBC plc oraz HSBC Bank Polska S.A. umowę kredytową o wartości ponad 700 mln zł. Uzyskane środki - 165 mln euro kredytu inwestycyjnego i 14 mln Pzł VAT - zostaną przeznaczone na refinansowanie Galerii Echo w Kielcach oraz na realizację biurowców Tryton Business House w Gdańsku i Opolska Business Park w Krakowie.

- To największa umowa kredytowa w historii spółki Echo Investment.

pokaz-artykul.png
Kajtman
W Galerii Echo w Kielcach, zostanie otwarty market szwedzkiej sieci Jula i sklep sieci Komfort. Nowi najemcy to kolejny etap procesu rewitalizacji Galerii Echo, która zakłada wydzielenie strefy hipermarketowej i modowej.

- Pozyskanie tak znanych i cenionych marek, jak Jula czy Komfort, to efekt naszej strategii polegającej na uatrakcyjnianiu oferty działających centrów handlowych. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, wzbogacając asortyment dostępny w Galerii Echo.

pokaz-artykul.png
REKLAMA