[Warszawa] Dworzec "Warszawa Wschodnia" (remont)

Warszawa/Praga-Południe
REKLAMA
Napisz komentarz
Jan Hawełko
Poznaliśmy przyczynę oberwania się sufitu na Dworcu Wschodnim. Przeprowadzone analizy wskazały niewłaściwe wykonanie mocowań przy skrajniach sufitu.

Kończą się prace Komisji, badającej przyczyny sobotniego oberwania części podwieszanego sufitu na dworcu Warszawa Wschodnia (w części dalekobieżnej). To niewłaściwe wykonanie mocowań przy skrajniach sufitu jest przyczyną oberwania się sufitu.

Generalny wykonawca, realizujący prace modernizacyjne, nie zachował odpowiedniej odległości profila nośnego głównego sufitu.

pokaz-artykul.png
DlugiX
Podmiejski dworzec Warszawa Wschodnia otworzył 9 czerwca swoje drzwi przed pasażerami w zupełnie nowej formie. Cały obiekt wraz z przylegającym placem został gruntownie zmodernizowany. Wciąż trwają prace budowlane w części dalekobieżnej, a zakończą się zgodnie z planem w I/II kwartale 2012 r. Wykonawcą remontu jest firma Strabag. Koszt prac to 31 mln zł netto - czytamy na stronie Polskich Kolei Państwowych.

pokaz-artykul.png
DlugiX
5970_1000x.jpg

5969_1000x.jpg
DlugiX
Remont dworca Warszawa Wschodnia rusza powoli

Na razie robotników nie widać. Trwają procesy formalne. Prace zaczną się dopiero na przełomie lipca i sierpnia.

Remont dworca Warszawa Wschodnia to najważniejsza inwestycja jaką Polskie Koleje Państwowe muszą wykonać przed Euro. To właśnie z tej stacji najwięcej kibiców będzie chciało dotrzeć na mecze na Stadionie Narodowym.

pokaz-artykul.png
REKLAMA