Będzie miała ok. 130 m długości, prawie 14 m szerokości. Połączy bulwar Inflancki pomiędzy ul. Skawińską a Wietora po stronie Kazimierza z bulwarem Wołyńskim w pobliżu ul. Ludwinowskiej. Budowa kładki dla pieszych i rowerzystów trwa już 12 miesięcy. Co już udało się zrobić? Jakie są plany na najbliższe miesiące?
W stolicy Małopolski powstaje nowa, futurystyczna kładka pieszo-rowerowa, która połączy dwie krakowskie dzielnice Kazimierz i Podgórze (osiedle Ludwinów). Inwestycja planowana była do realizacji już od wielu. Przez pewien czas jej budowę blokowała Małopolska Konserwator Zabytków.
Po stronie Ludwinowa trwają pierwsze prace związane z realizacją kładki pieszo-rowerowej Kazimierz – Ludwinów. Na początek wykonawca zajął się przebudową sieci gazowej i elektrycznej.
Od 3 stycznia 2024 r., od godz. 9:00, wprowadzona zostanie czasowa zmiana w organizacji ruchu w związku z budową kładki Kazimierz – Ludwinów. Zmiana będzie dotyczyć głównie ruchu pieszych i rowerzystów po stronie Ludwinowa.
Pięć firm złożyło oferty w przetargu na budowę kładki nad Wisłą, która połączy Stare Miasto z Dębnikami i Podgórzem. Propozycję będą teraz analizowane pod względem formalno-prawnym.
W stolicy Małopolski powstanie nowa, futurystyczna kładka pieszo-rowerowa, która połączy dwie krakowskie dzielnice Kazimierz i Podgórze (osiedle Ludwinów). Inwestycja planowana jest do realizacji już od wielu. Była też przez pewien czas blokowana przez Małopolską Konserwator Zabytków.
W stolicy Małopolski powstanie nowa, futurystyczna kładka pieszo-rowerowa, która połączy dwie krakowskie dzielnice Kazimierz i Podgórze (osiedle Ludwinów). Inwestycja planowana jest do realizacji już od wielu. Była też przez pewien czas blokowana przez Małopolską Konserwator Zabytków.
W stolicy Małopolski powstanie nowa, futurystyczna kładka pieszo-rowerowa, która połączy dwie krakowskie dzielnice Kazimierz i Podgórze (osiedle Ludwinów). Inwestycja planowana jest do realizacji już od wielu. Była też przez pewien czas blokowana przez Małopolską Konserwator Zabytków.