Wygodny dostęp do pociągów z nowych peronów, windy w przejściu podziemnym dodatkowy peron – tak zmienia się stacja Kraków Płaszów. Na drugiej pod względem wielkości stacji w mieście będą łatwe przesiadki między połączeniami dalekobieżnymi, regionalnymi oraz komunikacją miejską. Projekt PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. współfinansowany jest ze środków unijnych z instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Wygodny dostęp do pociągów z nowych peronów, windy w przejściu podziemnym dodatkowy peron – tak zmienia się stacja Kraków Płaszów. Na drugiej pod względem wielkości stacji w mieście będą łatwe przesiadki między połączeniami dalekobieżnymi, regionalnymi oraz komunikacją miejską. Projekt PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. współfinansowany jest ze środków unijnych z instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Wygodny dostęp do pociągów z nowych peronów, windy w przejściu podziemnym dodatkowy peron – tak zmienia się stacja Kraków Płaszów. Na drugiej pod względem wielkości stacji w mieście będą łatwe przesiadki między połączeniami dalekobieżnymi, regionalnymi oraz komunikacją miejską. Projekt PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. współfinansowany jest ze środków unijnych z instrumentu CEF "Łącząc Europę".