[Łódź] Pasaż Łódzki rozszerza ofertę modową

[Łódź] Pasaż Łódzki rozszerza ofertę modową

Kajtman
Kajtman
REKLAMA
W ostatnich dniach grono najemców Pasażu Łódzkiego powiększyło się o dwie nowe marki z ofertą fashion. W sobotę, 9 lipca odbyło się otwarcie Cinderella, sklepu z modą damską, a 15 lipca, polskiej marki Monnari – butiku z ekskluzywną odzieżą dla kobiet. Po remontowej przerwie w Pasażu Łódzkim otworzył się także jeden z liderów w branży telekomunikacyjnej, salon T-Mobile.
W piątek, 15 lipca, odbyło się otwarcie Monnari oferującego wysokiej jakości produkty dla kobiet dojrzałych i ceniących najwyższą jakość. Łódzki producent istnieje na rynku od 1998 roku i jest liderem w segmencie eleganckiej odzieży dla kobiet aktywnych i nowoczesnych. Marka tworzy swoją ofertę w ramach dwóch, pełnych sezonowych kolekcji (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlających światowe trendy w modzie i interpretowanych przez pryzmat ponadczasowej klasyki. Dodatkowo uzupełnia je szeroki wybór akcesoriów: toreb, szali, kapeluszy czy biżuterii. – Otwarcia kolejnych butików są wynikiem zadowalających wyników finansowych firmy. Aktualnie kładziemy nacisk na rozwój sieci. W 2016 roku Monnari zdążyło wygenerować 18,16 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku (styczeń-maj) – mówi Katarzyna Cieślak z działu marketingu Monnari. Salon o powierzchni 255 mkw. w Pasażu Łódzkim został zaprojektowany według aktualnego konceptu marki, wdrożonego w zeszłym roku. Nowy sposób aranżacji przestrzeni pozwolił na korzystne wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwił poruszanie się po sklepie. Sklep znajduje się vis-à-vis salonu Reserved.
Kilka dni wcześniej, 9 lipca, do grona najemców Pasażu Łódzkiego dołączył sklep z odzieżą damską, Cinderella. Marka powstała w wyniku współpracy z projektantami z Mediolanu i Florencji. Szeroka oferta pozwoli skompletować stylizacje na każdą okazję. Bluzki, kurtki, marynarki, sukienki, spodnie, swetry oraz płaszcze zaprojektowano z myślą o kobietach w każdym wieku. Lokal o powierzchni 126 mkw.  usytuowany jest naprzeciwko sklepów Toys”R”Us i Matras.
Pasaż Łódzki to centrum handlowe, z bogatą ofertą dla osób aktywnie spędzających czas i śledzących najnowsze trendy. To idealne miejsce spotkań i relaksu dla całych rodzin. Dbając o komfort i potrzeby klientów stale poszerzamy naszą propozycję o nowe marki. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarcia salonów Monnari oraz Cinderella. Zapraszamy do niemal 70  butików, w tym kilkunastu punktów usługowych oraz sześciu lokali gastronomicznych. Pasaż Łódzki zapewnia zestaw najemców, który umożliwia kompleksowe zakupy w jednym miejscu. Obok m.in. marek fashion, sportowych, biżuteryjnych, sklepów off-price, zapewniamy także strefę food court oraz kawiarnie i cukiernie – komentuje Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
W ostatnich dniach odbyło się również otwarcie salonu lidera w branży telekomunikacyjnej T-Mobile, który powrócił do Pasażu Łódzkiego po remontowej przerwie. Już od poniedziałku, 11 lipca marka ponownie jest do dyspozycji gości centrum handlowego.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Najnowsze artykuły

Wrocław: Kolejna firma z branży IT wynajmuje powierzchnię biurową w Quorum
Największy projekt mixed-use na Dolnym Śląsku będzie nową siedzibą studia deweloperskiego z branży g...
Leroy Merlin otworzy swój market w Głogowie
Leroy Merlin otworzy w Głogowie swój pierwszy market. Będzie to już dziewiąty sklep tej francuskiej...
Grupa EMC wchodzi do Sky Tower we Wrocławiu
Wrocławski Sky Tower pozyskał nowego, dużego najemcę. Około 1200 mkw. powierzchni zajmie Grupa EMC,...
W Polsce jest już 12 milionów mkw. powierzchni biurowych
Dane za okres I-III kw. 2021 r. wskazują na aktywne zainteresowanie najemców powierzchniami biurowym...
Warta wprowadziła się do nowej siedziby w biurowcu Warsaw UNIT [ZDJĘCIA]
Firma ubezpieczeniowa Warta zakończyła właśnie przeprowadzkę do nowej siedziby w Warszawie. War...
Wella Company otwiera w Łodzi swoje Centrum Usług Wspólnych
Już w listopadzie do łódzkiej Bramy Miasta wprowadzi się Wella Company, najszybciej rozwijający się...
Rusza drugi etap realizacji wielkiej inwestycji Panattoni pod Wrocławiem [ZDJĘCIA]
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, ruszył z realizacją II etapu swojej na...
Warszawski Skyliner siedzibą Booksy
Międzynarodowa platforma rezerwacji wizyt dla branży health & beauty – Booksy, wynajęła 1,5 tys...
Jula otwiera w Bielanach Wrocławskich swój pierwszy outlet w Polsce
Szwedzka sieć multimarketów Jula wprowadza do Polski swój koncept outletów. Pierwszy z nich zostanie...
Trwają prace na budowie kolejnego etapu Ocean Office Park w Krakowie [FILM]
Cavatina Holding, największy polski deweloper biurowy, prowadzi aktualnie prace na drugim etapie kom...