W ostatnich dniach grono najemców Pasażu Łódzkiego powiększyło się o dwie nowe marki z ofertą fashion. W sobotę, 9 lipca odbyło się otwarcie Cinderella, sklepu z modą damską, a 15 lipca, polskiej marki Monnari – butiku z ekskluzywną odzieżą dla kobiet. Po remontowej przerwie w Pasażu Łódzkim otworzył się także jeden z liderów w branży telekomunikacyjnej, salon T-Mobile.
W piątek, 15 lipca, odbyło się otwarcie Monnari oferującego wysokiej jakości produkty dla kobiet dojrzałych i ceniących najwyższą jakość. Łódzki producent istnieje na rynku od 1998 roku i jest liderem w segmencie eleganckiej odzieży dla kobiet aktywnych i nowoczesnych. Marka tworzy swoją ofertę w ramach dwóch, pełnych sezonowych kolekcji (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlających światowe trendy w modzie i interpretowanych przez pryzmat ponadczasowej klasyki. Dodatkowo uzupełnia je szeroki wybór akcesoriów: toreb, szali, kapeluszy czy biżuterii. – Otwarcia kolejnych butików są wynikiem zadowalających wyników finansowych firmy. Aktualnie kładziemy nacisk na rozwój sieci. W 2016 roku Monnari zdążyło wygenerować 18,16 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku (styczeń-maj) – mówi Katarzyna Cieślak z działu marketingu Monnari. Salon o powierzchni 255 mkw. w Pasażu Łódzkim został zaprojektowany według aktualnego konceptu marki, wdrożonego w zeszłym roku. Nowy sposób aranżacji przestrzeni pozwolił na korzystne wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwił poruszanie się po sklepie. Sklep znajduje się vis-à-vis salonu Reserved.
Kilka dni wcześniej, 9 lipca, do grona najemców Pasażu Łódzkiego dołączył sklep z odzieżą damską, Cinderella. Marka powstała w wyniku współpracy z projektantami z Mediolanu i Florencji. Szeroka oferta pozwoli skompletować stylizacje na każdą okazję. Bluzki, kurtki, marynarki, sukienki, spodnie, swetry oraz płaszcze zaprojektowano z myślą o kobietach w każdym wieku. Lokal o powierzchni 126 mkw. usytuowany jest naprzeciwko sklepów Toys”R”Us i Matras.
REKLAMA
– Pasaż Łódzki to centrum handlowe, z bogatą ofertą dla osób aktywnie spędzających czas i śledzących najnowsze trendy. To idealne miejsce spotkań i relaksu dla całych rodzin. Dbając o komfort i potrzeby klientów stale poszerzamy naszą propozycję o nowe marki. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarcia salonów Monnari oraz Cinderella. Zapraszamy do niemal 70 butików, w tym kilkunastu punktów usługowych oraz sześciu lokali gastronomicznych. Pasaż Łódzki zapewnia zestaw najemców, który umożliwia kompleksowe zakupy w jednym miejscu. Obok m.in. marek fashion, sportowych, biżuteryjnych, sklepów off-price, zapewniamy także strefę food court oraz kawiarnie i cukiernie – komentuje Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
W ostatnich dniach odbyło się również otwarcie salonu lidera w branży telekomunikacyjnej T-Mobile, który powrócił do Pasażu Łódzkiego po remontowej przerwie. Już od poniedziałku, 11 lipca marka ponownie jest do dyspozycji gości centrum handlowego.