[Łódź] Pierwszy wspólny salon Orange i Samsung już w Manufakturze

Kajtman

Jedyny w Polsce wspólny salon sieci telefonicznej Orange i producenta sprzętu elektronicznego Samsung jest już otwarty w Manufakturze. Nowy lokal ma powierzchnię niemal 150 m2. Sklep jest nowatorskim rozwiązaniem w skali kraju, wyznacza prekursorski kierunek rozwoju marek i ma znaczący wpływ na wypracowanie konkurencyjnej oferty sprzedażowej.

 

Wspólne przedsięwzięcie Orange Polska i Samsung Electronics Company łączy usługi telekomunikacyjne z urządzeniami elektronicznymi. W ramach współpracy firmy stworzyły atrakcyjną ofertę dla klientów wspartą systemem rabatowym. Przy zawieraniu umowy z Orange będzie można uzyskać korzystną ofertę, niższą nawet o 1 300 zł od regularnej ceny, na zakup dowolnego urządzenia azjatyckiej marki. Wysokość obniżki na sprzęt elektroniczny jest uzależniona od wykupionego abonamentu i czasu trwania zawartej umowy.

 

Klienci Orange w nowo otwartym salonie mogą wybierać spośród standardowej oferty jednego z największych operatorów sieci komórkowej. Dostępne są promocje dla użytkowników indywidualnych i biznesowych oraz umowy dotyczące telefonii mobilnej i stacjonarnej – Internetu i telewizji. Przed finalną decyzją można skorzystać z bezpłatnych porad Orange Eksperta, który zaprezentuje produkty i pomoże w wyborze najlepszego rozwiązania. Zawarcie umowy telekomunikacyjnej upoważni do zakupu dowolnych produktów marki Samsung dostępnych w salonie w promocyjnej cenie. W bogatym portfolio południowokoreańskiego producenta oprócz telefonów i tabletów znalazły się m.in. telewizory LED, odtwarzacze Blu-ray 3D, aparaty fotograficzne i laptopy. Produkty i usługi obu marek będzie można nabywać również osobno.

 

Podczas pierwszego weekendu funkcjonowania sklepu dla klientów przygotowano szereg atrakcji prezentujących ofertę Orange i najnowszych produktów marki Samsung – flagowego smartfona Samusung Galaxy S5, a także zegarka Gear 2 oraz opaski dla aktywnych Gear Fit. Konsumenci mogli poszerzyć swoją wiedzę na temat nowinek technicznych, osobiście przetestować funkcje produktów, a także wziąć udział w konkursach, których główną nagrodą był najnowszy model telefonu marki. Ogromna popularność piątkowego otwarcia udowodniła, że niekonwencjonalne podejście do sprzedaży połączone z bogatą ofertą produktową jest skutecznym pomysłem na promocję i zainteresowanie wszystkich fanów nowinek technicznych.