Pop-up stores, czyli ulotne butiki, po raz kolejny pojawią się w Manufakturze. Tym razem zostaną zaaranżowane dwie przestrzenie, które wyeksponują ubrania sygnowane marką Hector & Karger oraz kolekcje finalistów programu „Project Runway” – Jakuba „Jacoba” Bartnika, Macieja Sieradzky’ego oraz Liliany Prymy. Projektanci zaprezentują swoje kolekcje również na wybiegu, w ramach 9. edycji Manufaktura Fashion Week.
Pop-up stores to już tradycja jesiennego Manufaktura Fashion Week. Podczas tegorocznej, 9. edycji, powstaną dwa ulotne butiki. Pierwszy stanie na piętrze, na balkonie nad głównym wejściem do galerii handlowej Manufaktury. Znajdą się w nim propozycje marki Hector & Karger. Poznański duet jest ceniony w branży za kobiece projekty urozmaicone nietuzinkowymi detalami, takimi jak geometryczne cięcia czy ozdobami z suwaków. Goście Manufaktury będą mieli również niepowtarzalną szansę na wzbogacenie swojej garderoby o oryginalne ubrania i dodatki zaprojektowane przez finalistów „Project Runway”. Ażurowa konstrukcja znajdująca się na piętrze galerii handlowej w pobliżu sklepu Carry, obecnie służąca za strefę relaksu, zamieni się w stylową przestrzeń, w której będą dostępne prace Jakuba „Jacoba” Bartnika, Macieja Sieradzky’ego oraz Liliany Prymy.
Charakterystycznymi elementami projektów Macieja Sieradzky’ego jest łączenie kontrastowych faktur oraz stosowanie plecionek. Łodzianin obecnie rozwija dwie linie – dzky i maciej sieradzky. Liliana Pryma, absolwentka prestiżowego Central Saint Martins College of Arts and Design w Londynie, zaskakuje projektami kreacji o innowacyjnej konstrukcji, utrzymanymi w monochromatycznej skali barw. Jakub „Jacob" Bartnik, zwycięzca pierwszej edycji „Project Runway”, swoje prace określa jako połączenie szyku, siły i niezależności. Prace młodego designera można było już dwukrotnie podziwiać na prestiżowym London Fashion Week.