[mazowieckie] Piotr i Paweł najemcą pruszkowskiego Manhattanu

Kajtman
Do grona najemców wielofunkcyjnego projektu Manhattan, realizowanego przez Grupę Kapitałową Rekord, dołączyła ceniona przez klientów sieć supermarketów Piotr i Paweł. Otwarcie obiektu zaplanowano na III kwartał 2017 roku.
Lokal sieci Piotr i Paweł zajmie powierzchnię 1245 mkw. i zostanie zlokalizowany na parterze obiektu. Piotr i Paweł to polska sieć supermarketów z 25-letnią tradycją. Firma oferuje wysokiej jakości produkty, szeroki wybór asortymentu, a także marki własne. Supermarkety Piotr i Paweł to obecnie 119 sklepów w 60 polskich miastach z asortymentem sięgającym 15 000 artykułów z różnych branż.
– Przy negocjacjach dążymy do tego, aby w galerii Manhattan znaleźli się najemcy, których oferta zaspokoi codzienne potrzeby całych rodzin. Stawiamy na jakość, dlatego też jestem przekonany, że obecność sieci supermarketów Piotr i Paweł spełni oczekiwania mieszkańców Pruszkowa. Naszym celem jest realizacja obiektu handlowego w Pruszkowie, tak, aby mieszkańcy mogli w jednym miejscu zrobić kompleksowe zakupy – mówi Wiesław Gowin, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Rekord. 
Manhattan to obecnie jedyna Galeria Handlowa z prawomocnym pozwoleniem na budowę w podwarszawskim Pruszkowie. Obiekt jest realizowany przez Grupę Kapitałową Rekord i stworzy nową jakość w przestrzeni śródmiejskiej Pruszkowa, łącząc funkcję handlową i mieszkaniową. Manhattan zaoferuje ponad 13 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej zlokalizowanej na dwóch kondygnacjach, 570 miejsc parkingowych oraz 156 mieszkań z dwoma atrakcyjnymi ogrodami.
W centrum handlowym znajdą się zarówno najbardziej popularne i oczekiwane przez mieszkańców marki odzieżowe, jak również najemcy z branży kosmetyczno-drogeryjnej, sklepy z asortymentem sportowym, wyposażeniem wnętrz, sprzętem RTV/AGD oraz multimediami, a także supermarket, restauracje i kawiarnie. Inwestor galerii stawia przede wszystkim nacisk na obecność w galerii marek, które zaspokoją codzienne potrzeby całych rodzin. W części rozrywkowej nie zabraknie również placów zabaw dla dzieci.
Manhattan będzie centrum handlowym zapewniającym bardzo atrakcyjny obszar oddziaływania, obejmującym około 1,5 mln osób w odległości 30 minut, 600 tys. osób w odległości 20 min. oraz 130 tys. potencjalnych klientów w odległości 10 min. 
Obecnie trwa proces komercjalizacji obiektu. Przy wynajmie powierzchni handlowej inwestora reprezentuje firma DTZ. Otwarcie galerii Manhattan zaplanowano na III kwartał 2017 roku.