Należąca do Coccodrillo marka Mokida otworzyła swój pierwszy salon stacjonarny. Dotychczas marka działała jako multibrandowy sklep dla dzieci wyłącznie w świecie online.
Flagship store tej marki powstał w Elblągu. Marka celuje przede wszystkim w lokalizacje w parkach handlowych.
– Sklep Mokida ma swoje korzenie w świecie online, dlatego tworząc koncept architektoniczny flagship store, postawiliśmy sobie za cel stworzenie przestrzeni, która pozwoli na szybki i intuicyjny wybór produktów, jednocześnie angażując i przemawiając do wszystkich użytkowników – zarówno dzieci, jak i rodziców – skomentował otwarcie sklepu Michał Górski, CEO w Schwitzke Górski.
– Wierzę, że salony Mokida, których destynację widzimy w parkach handlowych, rozświetlą swoją radością powtarzalną ofertę znaną dziś klientom. Nasze doświadczenia z Elbląga świadczą o tym że koncept ten może być doskonałym uzupełnieniem oferty retail parków dla dzieci i ich rodziców – dodał.
CDRL rozwija markę Mokida
Spółka CDRL od niedawna rozwija nową markę Mokida, która dzięki niższym cenom skierowana jest do nowych grup odbiorców. Nowoczesny sklep internetowy spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów, dlatego też cały czas jest udoskonalany: w tym roku wdrożono pliki wideo, co pozwala na lepszy odbiór prezentowanych produktów i ułatwia klientom podejmowanie decyzji zakupowych.