Niemiecka sieć dyskontów non-food NKD kontynuuje ekspansję w PolsceFot. Materiały prasowe

Niemiecka sieć dyskontów non-food NKD kontynuuje ekspansję w Polsce

Orzech
Orzech
REKLAMA

Niemiecka sieć dyskontów non-food NKD kontynuuje ekspansję w Polsce. Spółka otworzyła kolejny nowy sklep, tym razem w południowo-wschodniej części naszego kraju, w Mielcu (województwi podkarpackie). Od 22 maja 2025 klienci mogą zrobić zakupy w nowej placówce przy alejach Ducha Świętego 2B, Niedługo sieć otworzy kolejny sklep, tym razem w Pasażu Piaskowa Góra w Wałbrzychu na Dolnym Śląsku.

• W Polsce NKD Moda zamierza otworzyć w 2025 roku minimum 10 nowych sklepów, a w kolejnych latach sukcesywnie podwajać liczbę nowych otwarć

• W związku z tym poszukuje centralnych lokalizacji w parkach i innych obiektach handlowych z dobrymi połączeniami komunikacyjnymi, w miastach lub dzielnicach liczących ponad 30 000 mieszkańców

• Strategia zrównoważonego wzrostu oznacza selektywne podejście do lokalizacji i wybór takich, które gwarantują otwarcia atrakcyjnych, średniej wielkości sklepów – zazwyczaj o powierzchni od 300 do 350 metrów kwadratowych – w centrach miast, a także parkach i centrach handlowych, które charakteryzują się korzystną sytuacją konkurencyjną i wysoką frekwencją

Marka NKD bardzo dobrze sprawdza się też w małych, lokalnych obiektach handlowych typu convenience, zlokalizowanych blisko głównych pieszych ciągów komunikacyjnych oraz skupisk mieszkalnych.

NKD realizuje strategię zrównoważonego wzrostu i zamierza rozszerzyć swoją sieć sklepów o wybrane lokalizacje w Polsce. Ekspansja sieci sklepów konsekwentnie podąża za dążeniem do wypracowania pozycji lokalnego dostawcy i detalisty oferującego pełną gamę tekstyliów oraz artykułów wyposażenia domu.

REKLAMA

Od kilku lat silnym partnerem na drodze do sukcesu firmy jest TDR Capital, wspierając rozwój Grupy NKD. TDR CAPITAL + jest europejską spółką private equity założoną w 2002 roku i zarządzającą funduszami o zaangażowanym kapitale ponad 8 mld euro. TDR Capital ma bogate doświadczenie w inwestycjach w całej Europie Zachodniej. Wraz z zespołami zarządzającymi, TDR Capital rozwija spółki i wspiera ich zrównoważony wzrost.

Rok finansowy 2024 grupa NKD zakończyła bardzo pomyślnie będąc jednym z wiodących dyskontów tekstylnych na rynku co stanowi solidny fundament na rok 2025, aby kontynuować wzrost i jeszcze bardziej rozwinąć strategię ekspansji.

O sieci NKD:

Oferując wysokiej jakości towary w atrakcyjnych cenach, NKD kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientek w wieku od 30 do 64 lat, robiących zakupy dla całych swoich rodzin. Dzięki własnym markom, szybko zmieniającym się kolekcjom sezonowym i pojawiającym się co dwa tygodnie promocjom, sklepy NKD oferują swoim klientom szeroką gamę modnych produktów w atrakcyjnej cenie. Oprócz odzieży damskiej, stanowiącej główny asortyment sklepu, w ofercie sklepu jest także moda dla nastolatek, sport, a także sprzęt, artykuły dekoracyjne i tekstylia domowe.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA