Nowe otwarcia i modernizacje – Aleja Bielany poszerza portfolio najemców

Orzech

Minione półrocze to dla Alei Bielany intensywny okres wzbogacania tenant mixu o topowe, oczekiwane przez klientów marki. Wysokiej dynamice otwarć towarzyszy także szereg inwestycji, w ramach których realizowane są modernizacje wspólnych stref wypoczynku i rozrywki.

Z końcem lata segment off-price w Alei Bielany wzbogacił się o dwa popularne brandy – HalfPrice oraz Dealz. HalfPrice to dynamicznie rozwijająca się polska marka, stworzona przez grupę CCC. Klienci poszukujący prawdziwych perełek w okazyjnej cenie, mogą znaleźć je właśnie tutaj. Salon, będący jednym z największych sklepów marki na Dolnym Śląsku zajął powierzchnię ponad 2500 mkw. Natomiast otwarcie Dealz to kolejny etap komercjalizacji I piętra i poszerzania oferty centrum o produkty szybko zbywalne, dostępne w atrakcyjnych cenach. Sklep, będący częścią Pepco Group, zaprojektowany został w nowym koncepcie wizualnym z przejrzystą komunikacją cenową, wyrazistym oznakowaniem kategorii oraz reklamą opartą na digital signage.

W Alei Bielany jednym z priorytetów towarzyszących powiększaniu oferty komercyjnej jest dbałość o najmłodszych klientów. Dlatego do portfolio najemców dołączył Linden Park – ekologiczny plac zabaw, połączony z kawiarnią. Na ponad 500 mkw. rozciąga się przestrzeń warsztatowa, sala do organizacji urodzin oraz miejsca dla opiekunów, którzy mogą posilić się zdrowymi przysmakami lub napić aromatycznej kawy. Dodatkowo do grona najemców dołączył EMEL – rodzinna manufaktura, ręcznie tworząca buty dla dzieci. Marka przykłada szczególną wagę do odpowiedniego doboru obuwia, dlatego w salonach buty dobierają jedynie fizjoterapeuci.

Poszukujący artykułów wyposażenia wnętrz z segmentu premium od niedawna mogą znaleźć je w nowo otwartym salonie Dion. Dion to polska, ekskluzywna marka w branży meblowej, która z sukcesem łączy kreatywność rodzimych projektantów z pasją do tworzenia i designem na najwyższym europejskim poziomie. Oferta marki obejmuje przede wszystkim meble tapicerowane o prostych, klasycznych liniach.

Zróżnicowany tenant mix uzupełniają również: jedno z najpopularniejszych biur podróży Rainbow Tour; wyspecjalizowany salon zajmujący się doradztwem i sprzedażą produktów z kategorii e-papierosów justVape oraz wyspa handlowa oferująca lokalne, rzemieślnicze desery – Crème.

W sumie, w przeciągu ostatnich 6 miesięcy, komercjalizacji poddane zostało blisko 8500 mkw. Aleja Bielany nieustannie dąży do poprawy doświadczeń klientów, dlatego poza zapewnianiem atrakcyjnej oferty zakupowej, prowadzone są także modernizacje części wspólnych. Już wkrótce światło dzienne ujrzy odświeżona, zachodnia część centrum, która wzbogacona zostanie o nowoczesne strefy wypoczynku i zabawy. Nowoczesny design mebli i przemyślany projekt elementów architektonicznych nie tylko podniesie walory wizualne stref, ale także uczyni je bardziej komfortowymi w użytkowaniu. Rozrywce najmłodszych służyć będzie imponujących rozmiarów zjeżdżalnia, całość natomiast wykończona zostanie unikalnymi, sferycznymi, elementami dekoracyjnymi. Renowacja stref wypoczynkowych obejmuje prawie 1000 mkw., a zakończenie prac przewidziane jest na listopad b.r.

– Modernizacja stref wypoczynku to pierwszy z kilku etapów kompleksowego odświeżania architektury centrum. Zmiany, których jesteśmy świadkami i które czekają nas w najbliższej przyszłości pozwolą w pełni wykorzystać potencjał tego miejsca, które docelowo stać się ma główną destynacją zakupową i rozrywkową mieszkańców Wrocławia i okolic – przyznaje Ewa Kolondra, Dyrektor Alei Bielany.

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments) i od ponad 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Aktualnie Ingka Centres współpracuje z 1600 markami, obecnymi w 45 obiektach handlowych firmy na 15 światowych rynkach, które rocznie odwiedza 480 milionów osób. Centra handlowe należące do Ingka Centres występują pod różnymi nazwami, a głównym sklepem przyciągającym odwiedzających jest sklep IKEA.

Ingka Centres tworzy fizyczne i wirtualne miejsca spotkań dla wielu ludzi, które powstają we współpracy z lokalnymi społecznościami, a także w porozumieniu z najemcami i partnerami, wnosząc pierwiastek emocjonalny dodający wartości i budujący relacje między ludźmi.W Polsce Ingka Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie. Jest również właścicielem obiektu w Poznaniu.

Aleja Bielany to centrum spotkań i zakupów, należące do Ingka Centres Polska Sp. z o.o., w którym znajduje się 200 sklepów oraz sklep IKEA. Jest to największe w Polsce centrum handlowe (145 000 mkw.), które oferuje szeroką ofertę odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych. Aleja Bielany to także kompleksowa oferta mebli i wyposażenia wnętrz, która przyciąga klientów z całego województwa dolnośląskiego.

Obiekt posiada także rozbudowaną ofertę rozrywkową; jako najbardziej rozrywkowe centrum we Wrocławiu i jedno z najlepszych dziesięciu pod tym względem w kraju, została wyróżniona w rankingu Colliers International. Obecnie oferta rozrywkowa obejmuje kino z ośmioma salami, salon wirtualnej rzeczywistości, cztery place zabaw i centrum rozrywki dla dzieci, akademię tańca, klub fitness, tor kartingowy i wypożyczalnię samochodów elektrycznych dla dzieci.

Aleja Bielany swoją szeroką ofertę łączy z wieloma udogodnieniami dla rodzin. Na rodziców z dziećmi czekają również 3 dedykowane im pokoje wyposażone między innymi w przewijaki i mikrofalówki. Goście Alei Bielany mogą pracować w bezpłatnych strefach co-workingowych, w których mogą korzystać z bezpłatnego internetu oraz drukarki. Na zmęczonych czeka dedykowana relaksowi strefa chillout. Centrum posiada także wewnętrzną palarnię. Aleja Bielany ma największy parking spośród wrocławskich centrów handlowych. Na zmotoryzowanych klientów czeka 4700 bezpłatnych miejsc parkingowych, w tym blisko 1000 na parkingu podziemnym, wyposażonym w system oznakowania wolnych miejsc.