Rynek pierwotny
Mieszkania
Domy
Lokale użytkowe
POPULARNE MIASTA
Warszawa
Kraków
Łódź
Wrocław
Poznań
Gdańsk
Szczecin
Bydgoszcz
Białystok
Lublin
Gdynia
Katowice
Gdynia
Biura
Forum
INWESTYCJE MIESZKANIOWE
Mieszkania
Domy
Aparthotele
INWESTYCJE KOMERCYJNE
Biura
Handel
Hotele
Przemysł
Logistyka
Energetyka
INWESTYCJE PUBLICZNE
Oświata
Drogi i mosty
Komunikacja publiczna
Sport i rekreacja
Kamienice i zabytki
Budynki użyteczności publicznej
POPULARNE MIASTA
Wrocław
Kraków
Warszawa
Poznań
Katowice
Lublin
Gdańsk
Łódź
Białystok
Szczecin
Bydgoszcz
Toruń
Wiadomości
Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Polska
Kajtman
16.09.2015, 11:33
Tagi:
nieruchomości
galerie
rynek
Najnowsze artykuły
WUZETEM pozostaje w MEP Industrial Centre Warsaw
Pierwsze odcinki S19 w województwie podlaskim oddane do ruchu
Warta wybiera Grundmanna Office Park na nową siedzibę w Katowicach
Develia kupiła grunt pod nową inwestycję mieszkaniową w Warszawie
Rozpoczęły się prace przygotowawcze pod budowę pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce
Czeski Jet Industrial Lease inwestuje w nowoczesny kompleks przemysłowy w Rzeszowie
PERN S.A. zakończył dużą inwestycję zwiększającą bezpieczeństwo dostaw paliw w Polsce
Rohlig SUUS Logistics uruchamia skład celny w Łodzi – większe wsparcie dla importerów i eksporterów
Kolejny najemca wprowadzi się do biurowca Swobodna SPOT we Wrocławiu
Już 280 mln z UE na projektowanie linii Warszawa – Łódź. W 2026 roku CPK będzie ubiegać się o wyższe kwoty na budowę
Podobne artykuły
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowych
[Polska] Wysoka aktywność budowlana pomimo tymczasowego spadku popytu
[Polska] BIK w 2015 r. wynajął ponad 20 tys. mkw. powierzchni
[Polska] Dobre prognozy dla polskiego rynku nieruchomości komercyjnych
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
[Polska] CBRE podsumowuje 2014 rok
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastach
Jak kryzys obszedł się z miastami średniej wielkości?
REKLAMA