Rynek pierwotny
Mieszkania
Domy
Lokale użytkowe
POPULARNE MIASTA
Warszawa
Kraków
Łódź
Wrocław
Poznań
Gdańsk
Szczecin
Bydgoszcz
Białystok
Lublin
Gdynia
Katowice
Gdynia
Biura
Forum
INWESTYCJE MIESZKANIOWE
Mieszkania
Domy
Aparthotele
INWESTYCJE KOMERCYJNE
Biura
Handel
Hotele
Przemysł
Logistyka
Energetyka
INWESTYCJE PUBLICZNE
Oświata
Drogi i mosty
Komunikacja publiczna
Sport i rekreacja
Kamienice i zabytki
Budynki użyteczności publicznej
POPULARNE MIASTA
Wrocław
Kraków
Warszawa
Poznań
Katowice
Lublin
Gdańsk
Łódź
Białystok
Szczecin
Bydgoszcz
Toruń
Wiadomości
Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastach
Polska
Kajtman
08.04.2015, 13:07
Najnowsze artykuły
W Warszawie powstaje 150-metrowy AFI Tower [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
Umowa na piętrusy PKP Intercity podpisana. Pojazdy zostaną wyprodukowane w Polsce!
Nowa hala już działa. Postępy przy rozbudowie kompleksu AMBEREXPO w Gdańsku [FILM+ZDJĘCIA]
W Manufakturze powstanie nowy hotel i przestrzeń co-workingowa
Czy zdążymy z Centralnym Portem Komunikacyjnym do 2032 roku?
Znana, globalna kancelaria prawnicza pozostaje największym najemcą Elektrowni Powiśle
LIDL otwiera nowy sklep w woj. pomorskim
Centrum handlowe Port Łódź z nowymi najemcami
Włoska firma z branży automotive inwestuje na Dolnym Śląsku i w Wielkopolsce
Prywatne akademiki w Polsce mają duży potencjał inwestycyjny
Podobne artykuły
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce – podsumowanie roku 2015
[Warszawa] Outsourcing. Kraje regionu CEE wyznaczają kierunek standaryzacji procesów w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu
W Krakowie i Małopolsce powstanie sześć kolejnych parków handlowych Atut
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłość
[Olsztyn] Szkoła muzyczna zagości w Aura Centrum
[Kraków] Nowe sklepy w Centrum Handlowym Czyżyny w Krakowie
[Bydgoszcz] Nowa część Galerii Pomorskiej z większym salonem Empik
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handlu
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtu
REKLAMA