Polska sieć nowoczesnych hard dyskontów Vollmart (należąca do Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group), kontynuuje swoją ekspansję. Najnowsze sklepy powstały w Przemyślu, Dębicy w województwie podkarpackim oraz w Białej Podlaskiej (woj. lubelskie). Marka konsekwentnie zwiększa dostępność swojej oferty, oferując klientom atrakcyjne ceny i wysoką jakość obsługi.
• Dyskonty Vollmart wyróżnia brak gazetki i reklamy – ograniczenie kosztów marketingowych
• Ograniczone wyposażenie sklepu – towary sprzedawane prosto z palet i kartonów, co znacząco redukuje koszty operacyjne oraz efektywna optymalizacja kosztów – każda złotówka wydana musi przekładać się na niższą cenę dla klienta
• Po otwarciu 12. sklepu w Przemyślu przy ul. Zyblikiewicza 9 marka jest już w zasięgu ponad miliona mieszkańców w promieniu do 50 kilometrów.
• Vollmart daje klientom szansę na alternatywę w wyborze sklepu spożywczego, powrót do tradycyjnego handlu detalicznego oraz doświadczenie prawdziwej obsługi klienta, przy zachowaniu najniższych cen bez polowania na promocje
• Sieć zdobywa także coraz większą grupę klientów biznesowych, którzy doceniają profesjonalną obsługę i możliwość tańszych zakupów niż w hurtowniach
– „Coraz więcej Polaków (i nie tylko!) ma szansę na realną alternatywę w wyborze sklepu spożywczego, powrót do korzeni handlu detalicznego, doświadczenie prawdziwej obsługi klienta, a przede wszystkim dostęp do zawsze najniższej ceny — bez polowania na promocje i bez konieczności kupowania na zapas.
Mamy też coraz większą grupę klientów firmowych, którzy doceniają naszą obsługę klienta oraz błyskawiczną możliwość tańszych zakupów. Porównanie cen w Vollmart oraz cen w hurtowniach (gdzie do tej pory się zaopatrywali) wypada prawie zawsze na naszą korzyść! Nasze plany i aspiracje sięgają dużo dalej — chcemy być rozpoznawalną marką o zasięgu ogólnopolskim.
Klienci potrzebują miejsca na tanie, ale jakościowe zakupy, akceptując nasz transparentny model biznesowy. Świadczy o tym wiele komentarzy w social mediach, które nawołują do otwarcia naszego hard dyskontu Vollmart w kolejnych miastach” – czytamy w komunikaie firmy.
Vollmart kontynuuje ekspansję w całym kraju, dążąc do tego, by stać się rozpoznawalną siecią o zasięgu ogólnopolskim, oferującą klientom wygodne zakupy, niskie ceny i profesjonalną obsługę.
Pierwszy sklep sieci Vollmart, należącej do Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, został otwarty w lutym 2021 w Siedlcach (woj. mazowieckie). Rok później pojawiły się nowe placówki m.in. w Świebodzinie (lubuskie) oraz Ostrowcu Świętokrzyskim (świętokrzyskie) i Hrubieszowie (lubelskie), gdzie Vollmart przejął lokalizacje po rosyjskiej sieci Mere.
O sieci sklepów Vollmart:
Vollmart to polska sieć nowoczesnych hard dyskontów. Istotą tego formatu jest zapewnienie klientom najkorzystniejszych cen na ulubione towary poprzez optymalizację procesów handlowych oraz rezygnację z kosztownego, zbędnego wyposażenia, gazetek i reklam.
Asortyment sieci Vollmart obejmuje około 1200 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej oraz przemysłowych codziennego zapotrzebowania w niezwykle korzystnych cenach.
Dostawcami są nie tylko międzynarodowi, ale przede wszystkim lokalni producenci, którzy wytwarzają wysokiej jakości produkty. Klienci to osoby o zróżnicowanych dochodach, które chcą rozsądnie gospodarować swoim budżetem.
