Galeria Leszno osiąga 100% komercjalizacji powierzchni handlowejźródło: Materiały prasowe

Galeria Leszno osiąga 100% komercjalizacji powierzchni handlowej

wielkopolskie
REKLAMA
W październiku w Galerii Leszno swoje lokale otworzyło dwóch nowych najemców – Pako Lorente i sieć dyskontów Action. Tym samym osiągnęła ona 100% komercjalizacji powierzchni handlowej, która liczy blisko 40 000 mkw.
W parku handlowym na powierzchni 1193,40 mkw. otworzył się pierwszy w Polsce sklep międzynarodowej sieci dyskontów niespożywczych Action. Firma działa w oparciu o prosty i skuteczny model biznesowy, który świetnie sprawdza się w sklepach w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. To, co wyróżnia markę, to najniższe ceny i zaskakujące nowości. Znak rozpoznawczy Action to produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. W ofercie sklepu znajduje się ponad 6000 różnych artykułów, a asortyment co tydzień wzbogacany  jest o ponad 150 nowych produktów. Action sprzedaje towary znanych marek, jak i produkty pod własną marka. Niskie ceny, wysoka jakość produktów, zrównoważony i klarowny sposób działania to dewiza marki Action.
Na pierwszym piętrze galerii, w sąsiedztwie lokali Cropp i Sinsay, na powierzchni 80 mkw. otworzył się salon marki Pako Lorente, który wzbogaci ofertę mody męskiej. Pako Lorente to polska marka oferująca szeroki wybór koszul, garniturów, marynarek, spodni, kurtek i płaszczy oraz akcesoriów i obuwia. Mężczyźni wybierający Pako Lorente mogą stworzyć stylizacje na każdą okazję: zaczynając od klasycznych, biznesowych po casualowe. 
Rok 2017 to bardzo dobry rok dla galerii, który kończymy dużym sukcesem. W październiku osiągnęliśmy 100% komercjalizacji powierzchni handlowej. Ten sukces zawdzięczamy aktywnej i konsekwentnej pracy całego zespołu, który bardzo sprawnie przeprowadził rekomercjalizację centrum. Od początku roku systematycznie otwierane były nowe sklepy, wielu najemców zmieniło swoje lokalizacje oraz powiększyło i zmodernizowało lokale. Otwarte w październiku dwa lokale: Action i Pako Lorente oraz lokal Sizeer, który w najbliższych dniach otworzy się dla klientów, zamykają na dzień dzisiejszy proces rekomercjalizacji – mówi Katarzyna Kowalska, dyrektor Galerii Leszno. 
REKLAMA
Galeria Leszno, wraz z otwartym w czerwcu 2016 r. Parkiem Leszno, tworzą obecnie kompleksową ofertę, którą na pewno docenią mieszkańcy regionu. 
Galeria Leszno to największe w regionie centrum handlowe. Nowoczesny obiekt handlowo-usługowy zlokalizowany jest w południowej części miasta przy drodze krajowej S5 Wrocław-Poznań. Galeria posiada dogodną lokalizację oraz bezpłatny parking naziemny. Jest to przykład wielofunkcyjnego centrum łączącego sklepy, restauracje, punkty usługowe oraz rozrywkę. W ofercie handlowej Galerii Leszno znajduje się ponad 100 lokali, w tym market budowlany Castorama, supermarket Intermarche oraz znane marki modowe, takie jak m.in.: H&M, Sinsay, Mohito, Reserved, Stradivarius, C&A, CCC i Smyk z ofertą mody i zabawek dla dzieci. Galeria Leszno to również ulubione miejsce spotkań. Galeria posiada szeroki wybór restauracji i kawiarni. To również centrum rozrywki; w galerii mieści się Fitness Club Sporting, plac zabaw dla dzieci oraz 4-salowe kino Cinema 3D. W czerwcu 2016 r. otworzyła się nowa część galerii – Park Leszno, jednopoziomowy budynek o powierzchni ok 6500 mkw., z docelową ofertą 8 wielkopowierzchniowych sklepów, w tym m.in. Media Expert, Martes Sport, Drogeria Hebe czy KiK.
Źródło: materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA