[Poznań] Nowe marki pod dachem Galerii Malta

Kajtman
Na początku kwietnia br. na mapie Galerii Malta w Poznaniu pojawiły się dwa nowe punkty – multibrandowe projekty Stan Nieważkości i Aviators, kierujące swoją ofertę do młodzieży i mężczyzn poszukujących unikalnych doświadczeń zakupowych.
Celem pomysłodawców projektu jest promowanie i aktywna sprzedaż dobrego, polskiego designu i wzornictwa. Dwa otwarte w Galerii Malta concept store’y – Stan Nieważkości i Aviators – zlokalizowane na parterze centrum, urządzone są w nowoczesnym stylu i dzielą się na strefy poszczególnych projektantów. Oprócz wyjątkowych artykułów: odzieży, akcesoriów, gadżetów, płyty winylowych, desek skateboardowych, rowerów i in. concept store’y oferują także niestandardowe doświadczenia towarzyszące zakupom: strefę chilloutu, bilard, możliwość obejrzenia galerii obrazów i in. 1 kwietnia br. podczas oficjalnego otwarcia Stanu Nieważkości klienci mogli wziąć udział w konkursie z nagrodami KODUJ MUZĘ i obejrzeć występ DJ neeValda. Tydzień później, tj. 8 kwietnia, w dniu oficjalnego startu salonu Aviators na odwiedzających czekały atrakcje specjalne, m.in. stół bilardowy i bezalkoholowe drinki. Tego dnia w Galerii Malta pojawił się Adam Szulc, barber gwiazd, który ostrzygł i wystylizował fryzury i zarosty wszystkich chętnych panów. Czekający na swoją kolej mogli za pomocą gogli VR odbyć podróż do świata wirtualnej rzeczywistości.
Wspólnie z Galerią Malta udało się nam stworzyć dwa miejsca, dla których klasyczna definicja słowa "sklep" jest stanowczo zbyt wąska. Naszym celem było przygotowanie przestrzeni dostarczającej Klientom nowego doświadczenia zakupowego w znanej im i nieco przewidywalnej przestrzeni handlowej, dlatego zdecydowanie wolimy określenie "projekt marketingowy", które lepiej do nas pasuje – wyjaśnia Agnieszka Ochowska, Client Service Director w Sell More Agency, odpowiedzialnej za oba projekty.
Concept store Stan Nieważkości to multibrandowy sklep tematyczny z ofertą dla osób młodych, poszukujących unikalnych produktów. Uniseksową odzież, bieliznę, akcesoria i gadżety, płyty winylowe, kolorowe skarpetki, bluzy, deski skateboardowe, rowery, odzież sportową, streetwear i wiele innych prezentują tu polskie marki i projektanci oraz lokalni przedsiębiorcy. W gronie partnerów projektu znaleźli się: Nordic, Bóg wie co, Fishskateboards, Zooksy, MUUNO, Soospenders, Electra, E-piu, Bertoni, Dirty Town, Tears&Fears, Cherish, Seepoint, Alicja Getka Lab, SiS, Emaska, ROCKLONGLUCK, 2 skin, Senveniu i projectArt. Aviators concept store to z kolei przestrzeń dla mężczyzn. Można tu znaleźć elegancką i casualową odzież polskich projektantów, buty, akcesoria i męskie gadżety, akcesoria do brody, rowery a nawet motocykle. Salon współpracuje z markami Dastan, Cippo & Baxx, Bozzolo, Junak, Soospenders, Mcklein, Xicorr, Senveniu, Surge Polonia, Cigarro, Soox i Stylowy brodacz. Podobne concept store’y funkcjonują już z powodzeniem w Szczecinie i Gdyni.
Galeria handlowa to miejsce, które tylko z pozoru narzuca określoną konwencję, czego dowodem są multibrandowe concept store’y, które zadebiutowały u nas z sukcesem w weekend. Monitorujemy trendy i potrzeby konsumentów i wiemy, że miejsca z kompletnym i nietypowym asortymentem są zgodne z oczekiwaniami naszych Klientów. Mamy nadzieję, że uda nam się wzbudzić duże zainteresowanie odwiedzających nasze centrum ofertą tych dwóch salonów i zachęcić innych projektantów, by rozpoczęli z nami współpracę – mówi Ewa Spychalska, dyrektor Galerii Malta.
Źródło: materiały prasowe