[Radom] Street Mall „Vis a Vis” otwarty

Kajtman

Dzisiaj, 30 listopada, uroczyście otwarto Street Mall „Vis a Vis” przy skrzyżowaniu ulic Chrobrego i Struga w centrum Radomia. W obiekcie o łącznej powierzchni najmu 3 663 mkw. znajdzie się ponad 20 markowych sklepów i punktów usługowych. Inwestycja należy do Grupy Capital Park. 

 

 „Vis a Vis” w Radomiu to kameralny parterowy budynek handlowo-usługowy. Około 20 sklepów i punktów usługowych umożliwia załatwienie tu wszystkich codziennych spraw. Od dziś dostępna jest dla klientów oferta takich marek jak m.in.: Tesco, Rossmann, Empik, SMYK, Pepco oraz pralnia chemiczna. Przed budynkiem znajduje się 100 miejsc parkingowych.

 

Aby zapewnić klientom wygodę i umożliwić zrobienie szybkich codziennych zakupów, wejścia do lokali handlowych dostępne są bezpośrednio z ulicy i parkingu. – Format, na którym opiera się nasze „Vis a Vis” jest bardzo popularny w Stanach Zjednoczonych – mówi Wojciech Nowakowski, Investment Manager z Grupy Capital Park. – Taki koncept obejmuje nieduże, przyjazne centrum handlowe zlokalizowane przy głównej ulicy miasta, gdzie można załatwić wszystkie codzienne sprawy.


Projekt architektoniczny przygotowali Piotr Wypchło i Robert Kornatka z Archi-Rad 2000. Generalnym wykonawcą prac budowlanych była firma
IDS–BUD Sp. z o.o.

Grupa Capital Park planuje zrealizowanie drugiego kameralnego centrum handlowego typu street mall „Vis a Vis” w Łodzi przy ulicy Zgierskiej.

 

---

Informacje dodatkowe

Inwestor

Grupa Capital Park aktywnie działa na polskim rynku nieruchomości od 2003 roku, inwestując wspólnie z międzynarodowym funduszem private equity Patron Capital Partners, zarządzającym kapitałem w kwocie ponad 1,7 mld EUR. Od początku działalności Grupa Capital Park stworzyła portfel inwestycyjny obejmujący 72 aktywa o łącznej ukończonej oraz planowanej powierzchni około 308 830 mkw. brutto, z czego ponad 80% zlokalizowanych jest w Warszawie, czyli na jednym z najbardziej perspektywicznych rynków w Polsce.

 

Grupa Capital Park jest jedną z czołowych i najbardziej dynamicznie rozwijających się firm inwestycyjnych działających na rynku nieruchomości w Polsce. Grupa jest jednym z największych deweloperów na polskim rynku nieruchomości biurowych oraz liderem rynku high-street w Polsce. Capital Park buduje i zarządza również nieruchomościami typu street mall, w ramach programu Vis à Vis oraz innymi powierzchniami handlowymi. Portfel nieruchomości Grupy obejmuje również kilka projektów mieszkaniowych.

 

Grupa koncentruje się na nabywaniu nieruchomości ze znacznym potencjałem budowy wartości poprzez m.in. zmianę warunków zagospodarowania przestrzennego, uzyskanie pozwoleń na budowę, budowę nowych obiektów, przebudowę istniejących, lub też poprawę zarządzania istniejącymi budynkami.

 

Więcej informacji na www.capitalpark.pl

 

Klasyfikacja centrów handlowych

  

Centrum handlowe

Nieruchomość handlowa, która została zaplanowana, zbudowana oraz jest zarządzana jako jeden podmiot handlowy, składający się ze wspólnych części, o minimalnej powierzchni najmu (GLA) 5 000 mkw oraz składający się z minimum 10 sklepów.

 

Retail park

Obiekt handlowy zlokalizowany na obrzeżach miasta, posiadający kompleksową ofertę sklepów i usług. Wejścia do lokali dostępne są bezpośrednio z dużego parkingu, który zlokalizowany jest na zewnątrz obiektu. Oferta sklepów obejmuje produkty  spożywcze, meble, wyposażenie wnętrz, produkty RTV/AGD. 

 

Hipermarket z galerią handlową

Obiekt jednokondygnacyjny z dużym parkingiem oparty na głównym wielkopowierzchniowym operatorze spożywczym. Otoczony jest galerią kilku sklepów, bądź punktów usługowych. Oferuje szeroki asortyment produktów wszystkich branż.

 

Street mall

Jednokondygnacyjny kameralny obiekt (od 3 000 do 8 000 mkw.) zlokalizowany przy głównych ulicach miast. Formuła oparta na idei dostępności umożliwiająca szybkie codzienne zakupy. Wejście do sklepów i punktów usługowych jest bezpośrednio z ulicy bądź parkingu. Dzięki braku powierzchni wspólnych koszty eksploatacyjne dla najemców są znacząco niższe.

 

High street

Prestiżowa ulica handlowa w centrach miast, przy której gromadzą się sklepy z ofertą odzieży, butów i kosmetyków.