GajowickiNie popadajmy w obsesję tramwajową - nie można na każdej ulicy budować linii tramwajowej. Hałasuje to to, pożera masę pieniędzy podczas budowy i potem przez lata, by utrzymać w sprawności tory i inną infrastrukturę okołotramwajową. Są autobusy. Docelowo elektryczne i w pełni ekologiczne. A przy tym znacznie tańsze i dojeżdżające do każdego osiedla po już istniejących ulicach. No i cichsze są autobusy (elektryczne będą praktycznie niesłyszalne), a przy tym nie powodują drgań budynków. Tramwaje są kolizyjne, awaryjne (1 zepsuty i cała linia stoi) i drogie w każdym aspekcie. Już utrzymanie tej sieci tramwajowej, jaka jest, kosztuje krocie, to po co jeszcze kolejne fanaberie na Gajowickiej ? Po 2030 roku, to kolej aglo- i wewnątrzmiejska powinna hulać w pełni, jako zamiennik metra, bo sieć kolejową mamy gęstą we Wrocku i w centrum bezkolizyjną (na nasypach) - autobusy i kolej rozwijać !