SALESmanago zajmie cały biurowiec w kompleksie Ocean Office Park na krakowskim ZabłociuCavatina Holding

SALESmanago zajmie cały biurowiec w kompleksie Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

Orzech
Orzech
REKLAMA

SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przeniesie swoją siedzibę do powstającego na krakowskim Zabłociu Ocean Office Park. Cavatina Holding, właściciel kompleksu, rozpoczęła już prace nad biurowcem, którego nowoczesna przestrzeń przeznaczona będzie wyłącznie dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.

Charakterystyczny, okrągły Ocean Office Park D stanowiący część wielofunkcyjnego kompleksu powstającego na Zabłociu – a od września 2023 r. flagową siedzibę SALESmanago – zaoferuje ponad 4,7 tys. mkw. komfortowej, doskonale wyposażonej przestrzeni biurowej na 5 naziemnych kondygnacjach. Na 2 podziemnych kondygnacjach oraz terenie wokół budynku przygotowane zostanie niemal 100 miejsc parkingowych z rozwiązaniami dostosowanymi do pojazdów elektrycznych. Deweloper zadba także o rozbudowaną infrastrukturę dla rowerzystów, w tym szatnie i prysznice. Dzięki użyciu energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań budynek będzie miał zrównoważony charakter i podobnie jak wszystkie inwestycje Cavatina Holding, zostanie poddany certyfikacji w międzynarodowym standardzie BREEAM.

Inwestycja w nowy biurowiec jest konsekwencją dynamicznego wzrostu firmy SALESmanago, która zatrudnia w tym momencie 360 osób. Spółka otwiera również biura w Amsterdamie i Londynie. Z rozwiązań SALESmanago korzysta obecnie ponad 2000 firm eCommerce w 50 krajach.

– W SALESmanago oferujemy pracownikom coś więcej niż zatrudnienie – naszą misją jest inspirowanie ludzi do rozwoju i samodoskonalenia się, jednocześnie zapewniając im komfort bycia sobą. Aby to osiągnąć i nadążyć za rozwojem firmy, przy współudziale pracowników od nowa projektujemy kulturę organizacji, w tym bardziej zindywidualizowane i elastyczne podejście do modelu świadczonej pracy. Nowa siedziba SALESmanago to ważny element naszej strategii HR, a przy tym przestronne, atrakcyjne i wysokowydajne środowisko współpracy dla naszego szybko rosnącego zespołu. To także piękny i jedyny w swoim rodzaju biurowiec, który, mamy nadzieję, będzie dla naszych pracowników powodem do dumy, potwierdzeniem ambicji firmy i wyjątkowości tworzącej ją ekipy – wyjaśnia James Eastwood, Chief People Officer w SALESmanago.

Cavatina Holding

Nietuzinkowa architektura kompleksu nawiązuje w bezpośredni sposób do jego nazwy – Ocean Office Park. Elewacja budynków biurowych zakłada wykorzystanie technologii „podwójnej skóry", co zwiększa komfort termiczny i akustyczny wewnątrz obiektu dodatkowo podnosząc jego walory wizualne. Nachodzące na siebie warstwy szkła o falistej linii cięcia nadają efekt lekkości i skojarzenie z miękkimi krzywiznami oceanicznych fal. Ocean Office Park korzysta również z najnowszych rozwiązań technologicznych w tym narzędzi do zarządzania przestrzenią biurową, które zapewnią SALESmanago dostęp do kompleksowych planów przestrzeni, możliwość rejestracji recepcyjnej, zarządzania salami konferencyjnymi i dostępnymi miejscami parkingowymi.

Przy tak przemyślanych rozwiązaniach, mających na celu wellbeing osób pracujących w Ocean Office Park, nie jest zaskoczeniem, że budynek będzie również certyfikowany w ramach WELL Health-Safety Rating potwierdzającego bezpieczeństwo i komfort środowiska pracy.

W wyborze nowego biura firmę wspierali eksperci z agencji doradczej Walter Herz.

– Cieszymy się, że tak renomowana firma jak SALESmanago powierzyła nam poszukiwania miejsca na swoją nową siedzibę. Po analizie dostępnych opcji SALESmanago zdecydowało o wyborze budynku Ocean Office Park D, który będzie cechował się m.in. unikatową architekturą. Proces był wymagający, ponieważ potrzebowaliśmy znaleźć miejsce, które będzie unikalne i zaspokoi bieżące potrzeby biurowe SALESmanago oraz ambitne plany rozwojowe na przyszłość. Będzie to wyjątkowy projekt, dla wyjątkowego najemcy. Dziękujemy za zaufanie Zarządowi SALESmanago oraz gratulujemy wszystkim zaangażowanym w proces! – komentują Emilia Legierska, Transaction Director oraz Kamil Kowalewski, Senior Negotiator w Walter Herz.

REKLAMA
Cavatina Holding
fot. Damian Daraż
Cavatina Holding

Położenie Ocean Office Park u zbiegu ulic Klimeckiego i Nowohuckiej zapewnia szybki dojazd do centrum i innych części miasta, dzięki dobrze rozbudowanej sieci komunikacji miejskiej w pobliżu budynku. Ponadto oddalona zaledwie o kilka minut jazdy samochodem Galeria Kazimierz, zapewnia szeroki dostęp do oferty usługowo-handlowej i gastronomicznej. Lokalizacja na Zabłociu oznacza także niewielki dystans do głównych punktów Krakowa – rynku, Kazimierza czy dworca Kraków Główny.

– Dobrze rozumiemy szybko zmieniające się potrzeby firm działających dziś w bardzo dynamicznym otoczeniu rynkowym. Proponujemy kompleksowe usługi, które obejmują nie tylko samo dostarczenie najwyższej jakości powierzchni biurowych, ale także i doradztwo, usługi projektowe i wykończeniowe. Ocean Office Park to nasz kolejny, po Tischnera Office oraz Equal Business Parku, projekt w Krakowie – podobnie jak poprzednie, wyróżniający się oryginalną architekturą i zastosowaniem najnowszych rozwiązań. Ofertę tego obiektu uzupełniają lokale usługowo-handlowe oraz np. placówka medyczna. W połączeniu z dobrą lokalizacją, Ocean jest po prostu miejscem idealnie wpisującym się w oczekiwania szerokiego spektrum najemców – mówi Natalia Jaglińska, Dyrektor Komercjalizacji w Cavatina Holding.

Firmę Cavatina Holding w procesie negocjacji wspierali eksperci z Działu Reprezentacji Najemcy z Knight Frank.

SALESmanago planuje przeniesienie się do swojej nowej siedziby w III kwartale 2023 roku.

O najemcy:

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA