REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Powstaje ostatni, brakujący odcinek drogi ekspresowej S3 Świnoujście – Dargobądz [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje ostatni, brakujący odcinek drogi ekspresowej S3 Świnoujście – Dargobądz [FILM]
W województwie zachodniopomorskim trwa budowa ostatniego, brakującego 17-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce, pomiędzy Świnoujściem a miejscowością Dargobądz (bez węzła). Przedmiotowy odcinek zlokalizowany jest w granicach województwa zachodniopomorskiego, na terenie gmin: Świnoujście, Międzyzdroje, Wolin, Łunowo, Parłówko, Dargobądz. W ramach inwestycji powstaną węzły drogowe: Świnoujście, LNG, Łunowo i Międzyzdroje.
Trwa budowa ostatniego, brakującego odcinka drogi ekspresowej S3 Świnoujście – Dargobądz [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa ostatniego, brakującego odcinka drogi ekspresowej S3 Świnoujście – Dargobądz [FILMY]
W województwie zachodniopomorskim trwa budowa ostatniego, brakującego 17-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce, pomiędzy Świnoujściem a miejscowością Dargobądz (bez węzła). Przedmiotowy odcinek zlokalizowany jest w granicach województwa zachodniopomorskiego, na terenie gmin: Świnoujście, Międzyzdroje, Wolin, Łunowo, Parłówko, Dargobądz. W ramach inwestycji powstaną węzły drogowe: Świnoujście, LNG, Łunowo i Międzyzdroje.
Lokomotywa inwestycyjna PKP PLK SA nabiera prędkościartykuł
Pokaż artykuł
Lokomotywa inwestycyjna PKP PLK SA nabiera prędkości
Białystok-Ełk, Skierniewice-Czachówek, Tymbark-Limanowa, Podłęże-Gdów – w pierwszym kwartale tego roku Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi o wartości 12,4 miliarda złotych. Kolejne zadania są w trakcie przygotowania dokumentacji. PLK SA w całym 2025 roku planują ogłosić postępowania przetargowe na łączną kwotę ok. 16 mld zł. To dobra wiadomość dla pasażerów, przewoźników i wykonawców.
GDDKiA rozpoczyna procedurę przetargową dla obwodnicy podkrakowskiego Zabierzowaartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA rozpoczyna procedurę przetargową dla obwodnicy podkrakowskiego Zabierzowa
Po publikacji w Dzienniku Urzędowym UE, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wysłała ogłoszenie o postępowaniu na kontynuację projektowania i budowy obwodnicy Zabierzowa, w ciągu DK79.
Powstaje ostatni odcinek drogi ekspresowej S3 w Polsce [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje ostatni odcinek drogi ekspresowej S3 w Polsce [FILMY]
W województwie zachodniopomorskim trwa budowa ostatniego, brakującego 17-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce, pomiędzy Świnoujściem a miejscowością Dargobądz (bez węzła). Przedmiotowy odcinek zlokalizowany jest w granicach województwa zachodniopomorskiego, na terenie gmin: Świnoujście, Międzyzdroje, Wolin, Łunowo, Parłówko, Dargobądz. W ramach inwestycji powstaną węzły drogowe: Świnoujście, LNG, Łunowo i Międzyzdroje.
Projekt linii Kolei Dużych Prędkości Sieradz – Kalisz – Poznań coraz bliżejartykuł
Pokaż artykuł
Projekt linii Kolei Dużych Prędkości Sieradz – Kalisz – Poznań coraz bliżej
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zakończyła kolejny etap w ramach prac dla linii kolejowej nr 85 między Sieradzem, Kaliszem, Pleszewem i Poznaniem, czyli na poznańskiej odnodze linii Kolei Dużych Prędkości „Y”. Spółka odebrała koncepcję programowo-przestrzenną (KPP) dla tego odcinka, płynnie przechodząc do etapu przygotowania projektu budowlanego.
Podpisano pierwsze umowy na termomodernizację zabytkowych budynków publicznychartykuł
Pokaż artykuł
Podpisano pierwsze umowy na termomodernizację zabytkowych budynków publicznych
Pierwsi beneficjenci podpisali już umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o dofinansowanie w ramach Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS). Pula środków UE przeznaczonych na dofinansowanie tych projektów wynosi 107,96 mln zł. Zostaną one przeznaczone na poprawę efektywności energetycznej zabytkowych budynków użyteczności publicznej w całej Polsce.
Spekulacje o lokalizacji pierwszej elektrowni jądrowej – zdanie ekspertówartykuł
Pokaż artykuł
Spekulacje o lokalizacji pierwszej elektrowni jądrowej – zdanie ekspertów
Dyskusja o zmianie lokalizacji budowy elektrowni jądrowej w Polsce nabrała rumieńców. Ta sytuacja została zainicjowana przez wojewodę pomorską Beatę Rutkiewicz, która podczas wizyty w Lubiatowie miała powiedzieć, że „decyzja środowiskowa dla lokalizacji w Lubiatowie została wydana, ale cały czas rozważamy, czy słusznie. Są też różne głosy na temat wybranej technologii. Najbliższe miesiące będą decydujące” – o czym poinformował 17 stycznia br. Dziennik Bałtycki.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Zabytkowa Willa Wandy w Szczawnicy przechodzi renowację. Co w niej powstanie?artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowa Willa Wandy w Szczawnicy przechodzi renowację. Co w niej powstanie?
Kolejny zabytkowy obiekt w województwie małopolskim przechodzi kompleksowy remont i odzyska swój dawny blask. W centrum Szczawnicy, tuż obok znanych źródeł mineralnych i malowniczych tras spacerowych, trwa renowacja jednego z najbardziej charakterystycznych obiektów uzdrowiskowego miasteczka - Willi Wandy. Jaką funkcję będzie pełnił ten historyczny obiekt po zakończeniu wszystkich prac remontowych?
REKLAMA