REKLAMA
Znaleziono 9740 wyników
Formatinwestycja
Pokaż inwestycję
Format
Gdańsk, Przymorze Małe, Leona Droszyńskiego 24
Port w Gdyni planuje kolejne wielkie inwestycjeartykuł
Pokaż artykuł
Port w Gdyni planuje kolejne wielkie inwestycje
Gdyński port zakończył zeszły rok na prawie 3-proc. plusie. Inwestycyjnym priorytetem w 2021 roku bę...
Trzech najemców pozostaje na dłużej w Diamond Business Park Gliwiceartykuł
Pokaż artykuł
Trzech najemców pozostaje na dłużej w Diamond Business Park Gliwice
White Star Real Estate sfinalizowało przedłużenie umów najmu z trzema długoletnimi najemcami kompleksu Diamond Business Park Gliwice. Firmy Castolin, ACL Poland oraz Rodastal zdecydowały się kontynuować współpracę, a w jednym przypadku doszło również do zwiększenia wynajmowanej powierzchni. Wszystkie umowy zostały sfinalizowane bez udziału pośredników przez wewnętrzny zespół leasingowy WSRE.
[Wrocław] Grupa Archicom konsekwentnie buduje pozycję lidera na wrocławskim rynku nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Grupa Archicom konsekwentnie buduje pozycję lidera na wrocławskim rynku nieruchomości
W półroczu 2015 r. 280 klientów zdecydowało się na zakup nieruchomości od Archicomu, czyli o 9 % wię...
Linia tramwajowa Nowa Warszawskainwestycja
Pokaż inwestycję
Linia tramwajowa Nowa Warszawska
Gdańsk, Ujeścisko - Łostowice, Ujeścisko
inwestycja
Pokaż inwestycję
Schronisko dla bezdomnych, ul. Przegalińska 135
Gdańsk, Wyspa Sobieszewska, Przegalińska 135
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściu
Pierwszy w Polsce terminal instalacyjny zlokalizowany w Świnoujściu oraz fabryka turbin Vestas w Szczecinie to nowe inwestycje związane z morską farmą wiatrową Baltic Power. Wspólny projekt Grupy ORLEN i Northland Power wykorzysta 76 nowoczesnych turbin o mocy 15 MW firmy Vestas, których elementy będą produkowane w nowej fabryce w Szczecinie. Fabryka turbin, która zatrudni nawet 700 osób, zostanie ukończona w 2024 roku, natomiast terminal instalacyjny Grupy ORLEN w Porcie Świnoujście rozpocznie pracę w 2025 roku.
Lotnisko w Szymanach pozostanie hubem giganta ze Zjednoczonych Emiratów Arabskichartykuł
Pokaż artykuł
Lotnisko w Szymanach pozostanie hubem giganta ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Port Lotniczy Olsztyn-Mazury i Y International Polska podpisały memorandum, które przedłuża i rozwija współpracę w zakresie handlu i transportu. Lotnisko pozostaje wyłącznym partnerem firmy w Polsce, wspierając eksport towarów do krajów Zatoki Perskiej poprzez operacje cargo.
Porto Bianco IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Porto Bianco III
Rumia, Orle, Jeziorna
[Wrocław] Indyjski HCL stawia na Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Indyjski HCL stawia na Wrocław
Kolejna międzynarodowa firma z branży IT postanowiła otworzyć swoje biuro we Wrocławiu. HCL Technolo...
800 mln euro na inwestycje Panattoni w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
800 mln euro na inwestycje Panattoni w Polsce
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, podsumowuje finansowania inwestycji w 2023 roku. Na realizacje w Polsce firma uzyskała 29 kredytów bankowych na łączną kwotę przekraczającą 800 000 000 euro.
[Lublin] Biznes podchodzi do lądowania na lubelskim lotniskuartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Biznes podchodzi do lądowania na lubelskim lotnisku
21 grudnia w Porcie Lotniczym Lublin wylądowała pierwsza powietrzna biznesowa taksówka. To samolot C...
[Wrocław] Co z budową galerii handlowej na Swojczycach? artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Co z budową galerii handlowej na Swojczycach?
Mieszkańcy Swojczyc na nową galerię handlową będą musieli jeszcze poczekać, bo inwestor ma na razie...
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
REKLAMA