REKLAMA
Znaleziono 72 wyników
Łódzka Manufaktura z nowym, słodkim najemcąartykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Manufaktura z nowym, słodkim najemcą
Do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich upominków z całego świata, w tym USA i Azji, czyli najbardziej rozwiniętych rynków.
Litewska sieć Candy POP otworzy w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Litewska sieć Candy POP otworzy w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsce
Kolejna nieobecna do tej pory w Polsce sieć handlowa, zadebiutuje na naszym rynku. Tego lata w warszawskich Złotych Tarasach, litewska sieć Candy POP, oferująca słodycze, napoje i przekąski marek z USA, Japonii i innych zakątków świata, otworzy swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce.
Westfield Mokotów pozyskał nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Westfield Mokotów pozyskał nowych najemców
Pierwsze tygodnie jesieni w Westfield Mokotów są wyjątkowo gorące. Na klientów czekają nowe marki, jak np. Fluff, Candy Pop czy Just in Case, a także odmienione salony cenionych brandów – Estée Lauder, Elementy czy Mo61.
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemców
Już 21 września w Złotych Tarasach otworzy się pierwsza w Warszawie restauracja Popeyes. Pochodząca z Luizjany sieć barów szybkiej obsługi to już siódmy w 2023 roku nowy najemca w Złotych Tarasach po takich markach jak, m.in. LUSH, Candy Pop czy Hugo. Jak informuje międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, która odpowiada za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem, jeszcze w tym roku w Złotych Tarasach możemy spodziewać się kolejnych międzynarodowych debiutów.
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
Europejska marka Candy Cat otworzyła pierwszy sklep ze słodyczami w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Europejska marka Candy Cat otworzyła pierwszy sklep ze słodyczami w Łodzi
Europejska marka Candy Cat, poszerzając listę miast, w których jest obecna, o Łódź, wybrała Manufakturę. I była to z pewnością słuszna decyzja, bo sklep od pierwszych dni cieszy się niesłabnącą popularnością wśród gości Manufaktury. Nic dziwnego – można tu kupić m.in. żelki pająki, bezy przypominające banany, słodkie toffie… słowem: wszystko, o czym tylko marzą łasuchy. To miejsce, gdzie amatorzy słodkich propozycji mogą puścić wodzę fantazji i własnoręcznie skomponować swój wyjątkowy zestaw słodyczy lub zdecydować się na gotową paczkę.
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopolartykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopol
Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstanie na dwa miesiące w Cent...
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
Candy Soxfirma
Pokaż firmę
Candy Sox
Rzeszów, Św. Rocha 41D/19
firma
Pokaż firmę
Candy Sox
Rzeszów, Św. Rocha 41D/19
[Warszawa] Business Garden Warszawa z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Business Garden Warszawa z nowymi najemcami
Vastint Poland podpisał umowy najmu z firmą Candy Hoover Polska i Pretius w Business Garden Warszawa...
Tchibo otwiera pop-up store w Białymstokuartykuł
Pokaż artykuł
Tchibo otwiera pop-up store w Białymstoku
Od czwartku 22 czerwca na klientów odwiedzających Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna w Białymstoku czekać będą wyjątkowe rabaty, outletowe ceny i szeroki wybór produktów z oferty Tchibo. Tym samym marka poszerza swoją sieć sklepów pop-up.
[Łódź] RUSH w Manufakturze, czyli (nie)spiesz się z zakupami – skateboardowy pop-up store już otwartyartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] RUSH w Manufakturze, czyli (nie)spiesz się z zakupami – skateboardowy pop-up store już otwarty
Wysokiej jakości ubrania ozdobione niepowtarzalnymi grafikami Jimbo Phillipsa, szeroki wybór orygina...
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]
W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tym samym, na koniec czerwca 2023 r., łączny zasób powierzchni handlowej wyniósł blisko 12,8 mln mkw. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. Eksperci firmy prognozują, że w najbliższym czasie czeka nas dalszy dynamiczny rozwój parków handlowych i centrów zakupów codziennych.
[Łódź] Pojawia się i znika, czyli nowe pop-up stores w Manufakturzeartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Pojawia się i znika, czyli nowe pop-up stores w Manufakturze
Pop-up stores, czyli ulotne butiki, po raz kolejny pojawią się w Manufakturze. Tym razem zostaną zaa...
Globalny sprzedawca internetowy SHEIN otwiera pierwszy pop-up store w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Globalny sprzedawca internetowy SHEIN otwiera pierwszy pop-up store w Polsce
Pierwszy tymczasowy sklep marki SHEIN, globalnego sprzedawcy internetowego produktów modowych, kosmetycznych oraz akcesoriów domowych, otworzy się w Warszawie, w Galerii Młociny. Przez 5 dni, od 17 do 22 maja, na konsumentów będzie czekać najnowsza, letnia kolekcja marki oraz szereg dodatkowych atrakcji.
W Krakowie został otwarty pierwszy Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddaniaartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie został otwarty pierwszy Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddania
W Galerii Krakowskiej został otwarty Butik Cyrkularny marki Ubrania Do Oddania. To pierwszy w stolicy Małopolski, a dwunasty w Polsce pop up store z odzieżą z drugiego obiegu.
W galerii handlowej Westfield Mokotów zostały otwarte nowe sklepy artykuł
Pokaż artykuł
W galerii handlowej Westfield Mokotów zostały otwarte nowe sklepy
Warszawskie centrum handlowe Westfield Mokotów od wielu lat znane jest ze swojej bogatej oferty. Do grona najemców tego kompleksu dołączyły kolejne marki. W obiekcie pojawiły się salony Pull&Bear oraz Tatuum. Swoje przestrzenie otworzyły również marki Bob Snail oraz Candy Cat.
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
REKLAMA