Od czwartku 22 czerwca na klientów odwiedzających Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna w Białymstoku czekać będą wyjątkowe rabaty, outletowe ceny i szeroki wybór produktów z oferty Tchibo. Tym samym marka poszerza swoją sieć sklepów pop-up.
Pop-up store to oryginalny koncept, który zakłada powstanie sklepu na pewien, z góry określony, czas – z reguły od kilkunastu dni do kilku miesięcy. Najczęściej tego typu sklepy spotkamy w galeriach handlowych, gdzie marka ma szansę zaprezentować się w nowy, oryginalny sposób. Ma to w założeniu dać klientom galerii handlowych zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. W przypadku Tchibo – koncept bazuje na atrakcyjnych cenach, rabatach i dostępności ulubionych produktów – od akcesoriów i ubrań, po ekspresy i kawę.
Nowy pop-up store Tchibo w Białymstoku stawia na szeroki wybór i przebicie dotychczasowych cen wielu produktów. Oferta marki obejmować będzie wygodne i stylowe ubrania, które wyprodukowane zostały z przyjemnych w dotyku, zrównoważonych materiałów, a także bieliznę dzienną i nocną. Co jeszcze znajdziemy w pop-upie? Coś do wnętrza – czyli pościele o oryginalnych wzorach oraz niezbędne akcesoria domowe i stylowe dekoracje. Tchibo nie zapomina także o klientach lubiących aktywność – zaoferuje im ubrania i sprzęt do aktywnego spędzania czasu oraz niezbędnik ogrodnika.
Ponadto marka postawi na bogaty wybór doskonałej kawy oraz niezbędne akcesoria do jej zaparzenia. Ci, którzy nie posiadają jeszcze automatycznych i kapsułkowych ekspresów do kawy, będą mieć okazję, aby nabyć je w wyjątkowych cenach.
Ponadto marka postawi na bogaty wybór doskonałej kawy oraz niezbędne akcesoria do jej zaparzenia. Ci, którzy nie posiadają jeszcze automatycznych i kapsułkowych ekspresów do kawy, będą mieć okazję, aby nabyć je w wyjątkowych cenach.
Wyjątkowe obniżki cen na dobry start
Dla wszystkich odwiedzających nowy sklep typu pop-up Tchibo przygotowało specjale rabaty. Ceny wszystkich produktów przez pierwszy weekend – czyli od czwartku 22.06 do soboty 24.06 będą obniżone o 20% od cen outletowych. Co więcej, na pierwszych 10 osób, które dokonają zakupów w dniu otwarcia, czeka 10 kart podarunkowych, które będą zarówno doskonałym prezentem dla bliskich, jak i idealną okazją, by sprawić drobną przyjemność samemu sobie. Niższe ceny to jednak nie wszystko. Każdy, kto odwiedzi białostocki pop-up marki w dniach 22-24 czerwca i zrobi w nim zakupy, otrzyma… niespodziankę. Co to takiego? Odpowiedź czeka na miejscu.
O Tchibo:
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2021 roku Tchibo wraz z 11 230 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,26 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.
Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.