Kolejna nieobecna do tej pory w Polsce sieć handlowa, zadebiutuje na naszym rynku. Tego lata w warszawskich Złotych Tarasach, litewska sieć Candy POP, oferująca słodycze, napoje i przekąski marek z USA, Japonii i innych zakątków świata, otworzy swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce.
To kolejny krok, po otwarciu na początku roku sklepu on-line candypop.pl, na drodze ekspansji tej firmy w naszym kraju. Za rekomercjalizację i zarządzanie centrum handlowym Złote Tarasy odpowiada zespół międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
Nowa na polskim rynku handlowym firma szybko zdobyła popularność dzięki szerokiej ofercie, w tym serii limitowanych znanych marek, dostępnych on-line. Kolejnym krokiem Candy POP jest budowa sieci stacjonarnych sklepów.
– Pierwszy sklep Candy POP w Polsce powstaje na pierwszym piętrze Złotych Tarasów, w strefie chętnie odwiedzanej przez młodszych klientów, gdzie zlokalizowane są już takie brandy jak Stradivarius, Bershka, Reserved, a wkrótce również nowa na naszym rynku marka gastronomiczna Popeyes. Candy POP zachęca klientów do częstego odwiedzania sklepu rozwijając swoją ofertę o kolejne produkty światowych marek, przede wszystkim takich, które są niedostępne w innych sieciach – komentuje Izabela Ługowska, Leasing Manager w Cushman & Wakefield, członek zespołu odpowiedzianego za najem w centrum handlowym Złote Tarasy.
Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw. Jego portfolio tworzy ponad 180 sklepów, w tym między innymi Van Graff, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance. W ramach oferty spożywczej obecne są tu już między innymi Kuchnie Świata, Lindt, Nespresso, Lukullus, Organic Farma Zdrowia czy też Five O’Clock. Centrum zlokalizowane w samym sercu Warszawy jest miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.