Złote Tarasy

Złote Tarasy

Handel/Warszawa/Wola/Śródmieście Północne/Złota 59
REKLAMA

O inwestycji Złote Tarasy

Złote Tarasy to kompleks handlowo-biurowo-rozrywkowy znajdujący się w Śródmieściu Warszawy przy ulicy Złotej. Część handlowa obiektu została otwarta 7 lutego 2007 roku. Całość została zaprojektowana przez kalifornijską pracownię Jerde Partnership, a także przez polski oddział firmy Ove Arup (konstrukcje) i Tebodin (instalacje). Właścicielem centrum jest spółka Unibail-Rodamco-Westfield. W 2020 r. w centrum Złote Tarasy działało około 200 sklepów i 30 restauracji, kawiarni i barów.

Opinie o Złote Tarasy

Napisz komentarz
Komentarz do inwestycji Złote Tarasy
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Złote Tarasy
Wojciech Jenda
Nowe marki i relokacje w Złotych Tarasach  Trzech nowych najemców i kilka zmian lokalizacji sklepów znanych już klientom Złotych Tarasów – ostatnie tygodnie przyniosły w centrum sporo zakupowych zmian. Luksusowa marka zegarów Tissot otworzyła w galerii pierwszy na polskim rynku stacjonarny salon. Do grona najemców dołączył też Kamalion oferujący akcesoria do smartfonów. Z kolei ofertę gastronomiczną uzupełnił inspirowany street foodem Pasibus. Za rekomercjalizację i zarządzanie Złotymi Tarasami odpowiada zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.  Sklep Tissot jest zlokalizowany na parterze Złotych Tarasów pomiędzy salonem Apart Exclusive i MAC. Pasibus znajdziemy w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze. Z kolei Kamalion to aż dwa różne formaty i dwie lokalizacje - na pierwszym i drugim piętrze centrum. Nowi najemcy to tylko część zmian, jakie Złote Tarasy przygotowały dla swoich klientów. Znana i lubiana marka odzieżowa Oysho zdecydowała się na relokację i powiększenie swojego sklepu, i już wkrótce zaprezentuje się gościom w nowej odsłonie. Dotychczasową lokalizację zmienia też Homla, która to już niebawem pojawi się na pierwszym piętrze Złotych Tarasów. Wojas zmienił swoje położenie w obrębie drugiego piętra, a Swatch, który dotąd prowadził stoisko na pierwszym piętrze galerii, pojawił się na parterze. Cieszymy się, że z powodzeniem udaje się odświeżać i wzbogacać ofertę Złotych Tarasów. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń, jednak przy odpowiednio dobranej strategii z sukcesem udaje się wprowadzić do centrum nowe, atrakcyjne marki. Nie należy zapominać przy tym o relokacjach, które to stanowią ważny element w procesie transformacji wnętrza obiektu – komentuje Karolina Mucha, Senior Leasing Specialist, Cushman & Wakefield. Złote Tarasy to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce. Pięciopoziomowa galeria oferuje to ponad 66 000 mkw. z ponad 180 sklepami tak uznanych marek, jak Van Graff, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance. W ramach oferty spożywczej obecne są tu już między innymi Kuchnie Świata, Lindt, Nespresso, Lukullus, Candy Pop, Organic Farma Zdrowia czy też Five O’Clock. Zlokalizowane w samym centrum Warszawy Złote Tarasy są miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Złote Tarasy
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA