Nowe marki i relokacje w Złotych Tarasach
Trzech nowych najemców i kilka zmian lokalizacji sklepów znanych już klientom Złotych Tarasów – ostatnie tygodnie przyniosły w centrum sporo zakupowych zmian. Luksusowa marka zegarów Tissot otworzyła w galerii pierwszy na polskim rynku stacjonarny salon. Do grona najemców dołączył też Kamalion oferujący akcesoria do smartfonów. Z kolei ofertę gastronomiczną uzupełnił inspirowany street foodem Pasibus. Za rekomercjalizację i zarządzanie Złotymi Tarasami odpowiada zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.
Sklep Tissot jest zlokalizowany na parterze Złotych Tarasów pomiędzy salonem Apart Exclusive i MAC. Pasibus znajdziemy w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze. Z kolei Kamalion to aż dwa różne formaty i dwie lokalizacje - na pierwszym i drugim piętrze centrum.
Nowi najemcy to tylko część zmian, jakie Złote Tarasy przygotowały dla swoich klientów. Znana i lubiana marka odzieżowa Oysho zdecydowała się na relokację i powiększenie swojego sklepu, i już wkrótce zaprezentuje się gościom w nowej odsłonie. Dotychczasową lokalizację zmienia też Homla, która to już niebawem pojawi się na pierwszym piętrze Złotych Tarasów. Wojas zmienił swoje położenie w obrębie drugiego piętra, a Swatch, który dotąd prowadził stoisko na pierwszym piętrze galerii, pojawił się na parterze. Cieszymy się, że z powodzeniem udaje się odświeżać i wzbogacać ofertę Złotych Tarasów. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń, jednak przy odpowiednio dobranej strategii z sukcesem udaje się wprowadzić do centrum nowe, atrakcyjne marki. Nie należy zapominać przy tym o relokacjach, które to stanowią ważny element w procesie transformacji wnętrza obiektu – komentuje Karolina Mucha, Senior Leasing Specialist, Cushman & Wakefield.
Złote Tarasy to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce. Pięciopoziomowa galeria oferuje to ponad 66 000 mkw. z ponad 180 sklepami tak uznanych marek, jak Van Graff, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance. W ramach oferty spożywczej obecne są tu już między innymi Kuchnie Świata, Lindt, Nespresso, Lukullus, Candy Pop, Organic Farma Zdrowia czy też Five O’Clock. Zlokalizowane w samym centrum Warszawy Złote Tarasy są miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.
Już 21 września w Złotych Tarasach otworzy się pierwsza w Warszawie restauracja Popeyes. Pochodząca z Luizjany sieć barów szybkiej obsługi to już siódmy w 2023 roku nowy najemca w Złotych Tarasach po takich markach jak, m.in. LUSH, Candy Pop czy Hugo. Jak informuje międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, która odpowiada za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem, jeszcze w tym roku w Złotych Tarasach możemy spodziewać się kolejnych międzynarodowych debiutów.
Po otwarciu pierwszych dwóch restauracji Popeyes – we Wrocławiu i Szczecinie przyszedł czas na Warszawę. Już 21 września mieszkańcy stolicy i jej okolic będą mogli się delektować słynnymi kurczakami w luizjańskim stylu. Oficjalne otwarcie restauracji zaplanowano w czwartek, 21 września w Złotych Tarasach o godzinie 10.
Kolejna nieobecna do tej pory w Polsce sieć handlowa, zadebiutuje na naszym rynku. Tego lata w warszawskich Złotych Tarasach, litewska sieć Candy POP, oferująca słodycze, napoje i przekąski marek z USA, Japonii i innych zakątków świata, otworzy swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce.
Grono najemców Złotych Tarasów poszerzyło się właśnie o nową markę. W poniedziałek swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzył tam HUGO, brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss. Za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem odpowiada zespół międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
17 lutego ruszył pierwszy stacjonarny salon marki kosmetycznej Lush. Sklep o powierzchni 100 mkw. znalazł się stołecznym centrum handlowym Złote Tarasy. Klienci znajdą w nim nie tylko musujące kule do kąpieli, z których słynie brand, ale także szeroką ofertę produktów do pielęgnacji całego ciała.
Lush, znana marka kosmetyczna z Wielkiej Brytanii, wiosną tego roku (w marcu) uruchomiła sklep internetowy dla polskich klientów. Teraz zdecydowała się na otwarcie pierwszego, stacjonarnego sklepu w naszym kraju.
Wielofunkcyjny kompleks Złote Tarasy, zlokalizowany w samym centrum Warszawy, pozyskał nowych najemców: koncept gastronomiczny Curry Leaves & Noodle House oraz Nail Factory.