17 lutego ruszył pierwszy stacjonarny salon marki kosmetycznej Lush. Sklep o powierzchni 100 mkw. znalazł się stołecznym centrum handlowym Złote Tarasy. Klienci znajdą w nim nie tylko musujące kule do kąpieli, z których słynie brand, ale także szeroką ofertę produktów do pielęgnacji całego ciała.
Sklep w Złotych Tarasach został podzielony na kilka stref dedykowanych różnym kategoriom asortymentu. Centralnym punktem salonu jest ściana z kulami do kąpieli. Ponadto klienci mają do swojej dyspozycji przestrzeń z perfumami, świecami zapachowymi oraz kosmetykami pielęgnacyjnymi. Ponadto kupujący mogą skorzystać z usług bezpłatnych konsultacji.
Marka Lush powstała w 1995 roku i od samego początku wyróżniła od innych producentów kosmetyków. Jako jedna z pierwszych firm zwróciła uwagę, by ich produkty nie były testowane na zwierzętach. Żaden ze składników nie jest na nich testowany.
Kosmetyki marki są produkowane ręcznie, 100 proc. z nich jest wegetariańskich, a 92 proc. wegańskich.
Lush od początku istnienia na pierwszym miejscu stawiało i stawia na dbanie o środowisko i zrównoważony rozwój. Dotychczas markę Lush można było znaleźć niemalże na całym świecie, ale ich produkty nie były dostępne w Polsce.
O marce Lush:
Lush Retail Ltd. to brytyjski sprzedawca kosmetyków z siedzibą w Poole, Dorset, Wielka Brytania. Firma została założona w 1995 roku przez Marka Constantine'a, jego żonę Mo Constantine i pięciu innych założycieli. Lush ma ponad 950 sklepów na całym świecie.
Zajmuje się produkcją i sprzedażą kremów, mydeł, szamponów, żeli pod prysznic, balsamów, nawilżaczy, peelingów, maseczek i innych kosmetyków do twarzy i włosów.
Firma posiada sklepy w 50 krajach na całym świecie, z czego większość zlokalizowana jest w USA, a zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Chorwacji, Niemczech, Japonii i Australii.