Lush, znana marka kosmetyczna z Wielkiej Brytanii, wiosną tego roku (w marcu) uruchomiła sklep internetowy dla polskich klientów. Teraz zdecydowała się na otwarcie pierwszego, stacjonarnego sklepu w naszym kraju.
Marka Lush powstała w 1995 roku i od samego początku wyróżniła od innych producentów kosmetyków. Jako jedna z pierwszych firm zwróciła uwagę, by ich produkty nie były testowane na zwierzętach.
Lush od początku istnienia na pierwszym miejscu stawiało i stawia na dbanie o środowisko i zrównoważony rozwój. Dotychczas markę Lush można było znaleźć niemalże na całym świecie, ale ich produkty nie były dostępne w Polsce. Teraz sieć ma w planach otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego w Warszawie.
Będzie się znajdował w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Nie wiadomo jeszcze na kiedy planowane jest otwarcie. Obecnie trwa rekrutacja na menadżera sklepu. Będzie on odpowiedzialny za sklep w Warszawie. Menadżer będzie również zajmował się rozwojem marki na rynku czeskim i węgierskim.
O marce Lush:
Lush Retail Ltd. to brytyjski sprzedawca kosmetyków z siedzibą w Poole, Dorset, Wielka Brytania. Firma została założona w 1995 roku przez Marka Constantine'a, jego żonę Mo Constantine i pięciu innych założycieli. Lush ma ponad 950 sklepów na całym świecie.
Zajmuje się produkcją i sprzedażą kremów, mydeł, szamponów, żeli pod prysznic, balsamów, nawilżaczy, peelingów, maseczek i innych kosmetyków do twarzy i włosów.
Firma posiada sklepy w 49 krajach na całym świecie, z czego większość zlokalizowana jest w USA, a zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Chorwacji, Niemczech, Japonii i Australii.