Grono najemców Złotych Tarasów poszerzyło się właśnie o nową markę. W poniedziałek swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzył tam HUGO, brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss. Za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem odpowiada zespół międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
– Zaledwie tydzień po otwarciu salonu BOSS w nowej odsłonie, w Złotych Tarasach nadszedł czas na uruchomienie pierwszego w Polsce, stacjonarnego salonu HUGO. Marka ta świetnie dopełnia ofertę centrum. Kolekcje HUGO powstają z myślą o osobach, które śmiało podążają za aktualnymi trendami w modzie i które poszukują odzieży i akcesoriów najwyższej jakości – komentuje Karolina Mucha, Cushman & Wakefield.
Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw. Jego portfolio tworzy ponad 200 sklepów, w tym między innymi Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti, New Balance, czy marki z grupy Inditex i LPP.
Zlokalizowane w samym sercu Warszawy centrum jest miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.