REKLAMA
Znaleziono 25 wyników
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep HUGOartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep HUGO
Grono najemców Złotych Tarasów poszerzyło się właśnie o nową markę. W poniedziałek swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzył tam HUGO, brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss. Za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem odpowiada zespół międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemców
Już 21 września w Złotych Tarasach otworzy się pierwsza w Warszawie restauracja Popeyes. Pochodząca z Luizjany sieć barów szybkiej obsługi to już siódmy w 2023 roku nowy najemca w Złotych Tarasach po takich markach jak, m.in. LUSH, Candy Pop czy Hugo. Jak informuje międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, która odpowiada za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem, jeszcze w tym roku w Złotych Tarasach możemy spodziewać się kolejnych międzynarodowych debiutów.
[mazowieckie] Jeans Factory Outlet w Galerii Brwinówartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Jeans Factory Outlet w Galerii Brwinów
Do grona najemców podwarszawskiej Galerii Brwinów dołączył sklep „Jeans Factory Outlet” oferujący od...
Netto kończy 2022 rok z ponad 660 sklepami w Polsce. Ma ambitne cele na 2023 r.artykuł
Pokaż artykuł
Netto kończy 2022 rok z ponad 660 sklepami w Polsce. Ma ambitne cele na 2023 r.
2022 rok to dla Netto kontynuacja dynamicznego rozwoju. Sieć rozszerzyła się do ponad 660 sklepów, otwierając na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy ponad 60 z nich, w tym 2 dzisiaj, a 5 w samym grudniu. Poszerzenie zasięgu, ale również wprowadzenie zmian w zakresie polityki cenowej i asortymentowej przełożyło się na wzrost liczby wizyt klientów o blisko 53 proc. Cele na 2023 rok są ambitne, ale osadzone w realiach gospodarczych i odnoszące się bezpośrednio do oczekiwań klientów.
[Wrocław] Wyjątkowa karta dla klientów Nowej Papierniartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wyjątkowa karta dla klientów Nowej Papierni
Nowa Papiernia to projekt stworzony z myślą o osobach, które cenią sobie nieszablonowe rozwiązania w...
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Światowa marka porcelany wprowadza się do Klif Warszawa
Rosenthal, znana na całym świecie firma produkująca wysokiej klasy porcelanę, dołącza do grona najem...
[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plaza
Już od 6 czerwca fani marek Cropp i House mogą cieszyć się nową aranżacją oraz lokalizacją salonów....
[Warszawa] Nowi najemcy wprowadzą się do galerii Klif w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowi najemcy wprowadzą się do galerii Klif w Warszawie
Belgijska marka odzieżowa J&JOY oraz La Perla – klinika medycyny estetycznej – uzupełnią portfol...
[Lublin] Butik z zegarkami nowym najemcą w galerii Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Butik z zegarkami nowym najemcą w galerii Lublin Plaza
Do grona najemców galerii Lublin Plaza dołączyła nowa marka. 10 sierpnia w centrum otwarty został no...
[Warszawa] Sklep z materacami do łóżek wprowadza się do warszawskiej galerii Klifartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Sklep z materacami do łóżek wprowadza się do warszawskiej galerii Klif
Tempur, producent materaców i artykułów sypialnianych, wynajął blisko 170 mkw. powierzchni w Domu Mo...
Netto Polska przenosi swoją centralę ze Szczecina do Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Netto Polska przenosi swoją centralę ze Szczecina do Warszawy
Firma Netto Polska podjęła decyzję o rozbudowie zespołu biura głównego, a wraz z nią o przeniesieniu centrali ze Szczecina do Warszawy. Centrala firmy zajmie powierzchnię ok. 2000 mkw. w biurowcu Harmony Office Center II w Warszawie.
[Lublin] Francuski salon damskiej bielizny w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Francuski salon damskiej bielizny w Lublin Plaza
W Lublin Plaza został otwarty salon Etam. Jest to jedyny sklep tej marki na terenie Lublina. Etam Li...
[Lublin] Pierwszy w Lublinie sklep duńskiej sieci rozrywki w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Pierwszy w Lublinie sklep duńskiej sieci rozrywki w Lublin Plaza
W piątek, 27 października w galerii Lublin Plaza został otwarty pierwszy w Lublinie salon Flying Tig...
[Lublin] Nowe marki wprowadziły się do Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowe marki wprowadziły się do Lublin Plaza
Lublin Plaza, galeria z portfolio sieci Klépierre w Polsce, nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne n...
[Poznań] Salon optyczny najemcą w Poznań Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Salon optyczny najemcą w Poznań Plaza
W galerii Poznań Plaza został otwarty sklep optyczny LOOX. Lokal znajduje się na pierwszym piętrze i...
Seaportinwestycja
Pokaż inwestycję
Seaport
Gdynia, Hugo Kołłątaja 18
Szwedzka marka modowa Mac O’Polo otworzyła pierwszy salon w Sosnowcuartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka modowa Mac O’Polo otworzyła pierwszy salon w Sosnowcu
Moda premium to wizytówka centrów Designer Outlet w Polsce. Coraz więcej ciekawych i pożądanych marek dołącza do grona najemców i rozwija sprzedaż właśnie w tych obiektach. Kilka dni temu ofertę Designer Outlet Sosnowiec uzupełniła szwedzka marka Mac O’Polo.
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazieartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazie
W wakacje galeria Lublin Plaza przyciąga klientów wyjątkowymi ofertami. Na liście najemców znalazła...
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
Amerykańska marka GUESS Kids otworzyła salon z modą dziecięcą w Designer Outlet Sosnowiecartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska marka GUESS Kids otworzyła salon z modą dziecięcą w Designer Outlet Sosnowiec
Marka, która wyznacza trendy w modzie dziecięcej właśnie otworzyła swój sklep w sosnowieckim outlecie. Na powierzchni prawie 100 mkw. rodzice i mali miłośnicy mody znajdą ubrania charakteryzujące się niepowtarzalnym stylem, wysoką jakością i starannie zaprojektowanymi detalami.
REKLAMA