REKLAMA
Znaleziono 7910 wyników
K2 Office Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
K2 Office Business Park
Wrocław, Psie Pole, Kępińska 2
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Diamond Business Park
Warszawa, Ursus, Posag 7 Panien 1
Srebrzyńska Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Srebrzyńska Park
Łódź, Polesie, Srebrzyńska 42
Gardino Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Gardino Park
Wrocław, Fabryczna, Strachowicka 13
Smart Park Mława Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Mława Centrum
Mława, Żwirki
Era Park Handlowy Kosakowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Era Park Handlowy Kosakowo
Kosakowo, Pogórze, Derdowskiego
Aurora Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Aurora Park
Skorzewo, Kozierowskiego
Park handlowy Złoty Róginwestycja
Pokaż inwestycję
Park handlowy Złoty Róg
Krasnystaw, Polewana
Lazur Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Lazur Park
Gdańsk, Kwiatowa
Adgar Park West Dinwestycja
Pokaż inwestycję
Adgar Park West D
Warszawa, Wola, Al. Jerozolimskie 181
PLP - Prusice Logistic Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
PLP - Prusice Logistic Park
Prusice, Polna
Hyperion Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Hyperion Park
Siechnice, Grabskiego 14
Scala Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Scala Park
Legnica, Pułkownika Karola Myrka
Park handlowy Dawna Fabrykainwestycja
Pokaż inwestycję
Park handlowy Dawna Fabryka
Jelenia Góra, Sobieskiego 53
 Park Handlowy Na Lotniskuinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Handlowy Na Lotnisku
Kraków, Na Lotnisko 3
Multimedialny Park Rozrywki Querioninwestycja
Pokaż inwestycję
Multimedialny Park Rozrywki Querion
Pakoszów, Pakoszów / Piechowice
Greenwood Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Greenwood Park
Warszawa, Jeździecka 26
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę
Galeria Kazimierz nieustannie odpowiada na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
Stolica modernizuje tabor Warszawskiego Transportu Publicznegoartykuł
Pokaż artykuł
Stolica modernizuje tabor Warszawskiego Transportu Publicznego
Dzięki zakupom kolejnych autobusów, tramwajów, pociągów metra i Szybkiej Kolei Miejskiej Warszawa ma najnowocześniejszą flotę pojazdów komunikacji publicznej w Polsce i naszej części Europy, a pasażerowie wysoko oceniają komunikację miejską w stolicy. Nowe wagony SKM, kolei podziemnej i niskopodłogowych tramwajów oraz elektryczne autobusy są nie tylko wygodne, ale również zeroemisyjne, przez co bezpieczne dla środowiska.
REKLAMA