REKLAMA
Znaleziono 1528 wyników
Globalway nowym najemcą kompleksu biurowego Cube Office Park w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Globalway nowym najemcą kompleksu biurowego Cube Office Park w Gdańsku
Polska spółka Globalway, należąca do międzynarodowej grupy Costway, działająca w ponad 150 krajach i będąca jednym z największych dostawców produktów z Dalekiego Wschodu i Chin została nowym najemcą kompleksu biurowego Cube Office Park w Gdańsku, należącego do GNT Ventures. W procesie najmu powierzchni firmę Globalway wspierała agencja Querco Property.
Polska liderem pod względem podaży na rynku magazynowym w Unii Europejskiej [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Polska liderem pod względem podaży na rynku magazynowym w Unii Europejskiej [RAPORT]
Według najnowszego raportu Newmark Polska "Rynek magazynowo-przemysłowy w Europie" w 2022 roku deweloperzy dostarczyli w Unii Europejskiej ponad 20 mln mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo-przemysłowej. Najwięcej nowych magazynów wybudowano w Polsce – prawie 4,4 mln mkw. Dużą podaż odnotowano również w Niemczech i Czechach, gdzie oddano do użytku odpowiednio ponad 2 mln mkw. i 1,1 mln mkw. Polska znajduje się na podium także pod względem popytu.
Hillwood i PHN S.A. coraz bliżej realizacji nowej, wielkiej inwestycji na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Hillwood i PHN S.A. coraz bliżej realizacji nowej, wielkiej inwestycji na Dolnym Śląsku
Spółka z Grupy Hillwood i Polski Holding Nieruchomości S.A. (PHN S.A.) planują utworzenie wspólnego podmiotu odpowiedzialnego za realizację nowej, wielkiej inwestycji w województwie dolnośląskim.
Firma GTV wynajmuje ponad 47 tys. mkw. w MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Firma GTV wynajmuje ponad 47 tys. mkw. w MLP Pruszków II
Międzynarodowy producent i dystrybutor akcesoriów meblowych, oświetlenia oraz narzędzi zwiększył wynajmowaną powierzchnię w centrum logistycznym MLP Pruszków II. W efekcie firma GTV będzie korzystać z ponad 47,2 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni w największym kompleksie magazynowym w regionie. Przekazanie najemcy dodatkowego obiektu liczącego 15,1 tys. mkw. planowane jest w czwartym kwartale br. W transakcji pośredniczyła firma doradcza AXI IMMO.
Centrum handlowe Riviera w Gdyni ma nowego zarządcęartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Riviera w Gdyni ma nowego zarządcę
Od października Apsys Polska objął zarządzanie centrum handlowym Riviera w Gdyni – największym obiektem handlowo-rozrywkowym na Pomorzu. W czerwcu tego roku Apsys Polska wygrał przetarg na zarządzanie gdyńskim centrum handlowym, którego właścicielem jest UniInstitutional European Real Estate, zarzadzany przez Union Investment Real Estate GmbH i z początkiem października objął funkcję jego zarządcy.
Budowa terminala instalacyjnego w Świnoujściu z unijnym dofinansowaniemartykuł
Pokaż artykuł
Budowa terminala instalacyjnego w Świnoujściu z unijnym dofinansowaniem
Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A. otrzymał 85 procent dofinansowania kosztów całkowitych projektu pn. "Budowa zdolności przeładunkowej portu morskiego w Świnoujściu do obsługi potrzeb morskiej energetyki wiatrowej" z Instrumentu "Łącząc Europę" na lata 2021-2027 (CEF 2). Całkowity koszt projektu to 77,5 mln euro, kwota dofinasowania to 65,9 mln euro.
W Warszawie powstanie najwyższy taras widokowy w Polsce [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstanie najwyższy taras widokowy w Polsce [WIZUALIZACJE]
Dobra wiadomość dla wszystkich miłośników wieżowców i panoram Warszawy. Właściciel najwyższego budynku w Unii Europejskiej, 310-metrowego biurowca Varso Tower, firma HB Reavis w przyszłym roku udostępni turystom taras widokowy znajdujący się na wysokości 230 metrów. Obecnie najwyższy ogólnodostępny taras znajduje się na przedostatnim, 49. piętrze wieży Sky Tower we Wrocławiu, na wysokości około 200 metrów.
DHL Supply Chain uruchomił nowe, wielkie centrum dystrybucyjne w Gorzowie Wielkopolskimartykuł
Pokaż artykuł
DHL Supply Chain uruchomił nowe, wielkie centrum dystrybucyjne w Gorzowie Wielkopolskim
W Gorzowie Wlkp. rozpoczęło działalność nowe centrum dystrybucyjne firmy DHL Supply Chain. DSC E-com Distribution Center to obiekt zaprojektowany na potrzeby branży e-commerce. Docelowo ma stworzyć kilkaset miejsc pracy. Koszt budowy całego kompleksu jest szacowany na ok. 44 mln euro.
Mniej biur, więcej transakcji. Podsumowanie III kwartału 2023 r. na rynku biurowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Mniej biur, więcej transakcji. Podsumowanie III kwartału 2023 r. na rynku biurowym w Polsce
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowała III kwartał na rynku biurowym w Polsce. Zarówno w Warszawie, jak i na rynkach regionalnych można zaobserwować konsekwentny spadek aktywności deweloperskiej. Jednocześnie, aktywność najemców w największych miastach poza Warszawą pozostaje nominalnie wysoka, a sama stolica notuje rekordową liczbę zawartych umów najmu.
Popyt na biura w regionach na relatywnie wysokim poziomieartykuł
Pokaż artykuł
Popyt na biura w regionach na relatywnie wysokim poziomie
W trzecim kwartale 2023 roku na polskim rynku biurowym odnotowano wzrost nowej podaży – do użytku oddano blisko 120 000 mkw. nowej powierzchni, z czego w Krakowie nowa podaż wyniosła 24 000 mkw. Od początku roku na głównych rynkach regionalnych w Polsce oddano do użytku łącznie 236 000 mkw. Eksperci JLL prognozują, że do końca roku ta liczba może wzrosnąć o kolejne 50 000 mkw.
LCube chce pozyskać w tym roku 8 działek pod inwestycje magazynowe w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
LCube chce pozyskać w tym roku 8 działek pod inwestycje magazynowe w Polsce
LCube w tym roku planuje zakup minimum siedmiu kolejnych działek pod projekty magazynowe, co pozwoli dostarczyć do końca w 2024 r. 200 tys. mkw. w ramach parków logistyczno-produkcyjnych. Deweloper w styczniu br. kupił już kolejną działkę w Dobrzykowicach pod Wrocławiem, oraz zabezpieczył dwie inne lokalizacje pod Krakowem i w okolicach Warszawy.
Biuro jako ważny element wejścia międzynarodowego giganta telekomunikacyjnego do Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Biuro jako ważny element wejścia międzynarodowego giganta telekomunikacyjnego do Polski
Hiszpański gigant branży telekomunikacyjnej i jednocześnie dziś największy w Polsce operator bezprzewodowej infrastruktury telekomunikacyjnej – Cellnex – wchodząc na polski rynek w 2021 roku musiał nie tylko w pewnym stopniu zaadaptować swoją kulturę korporacyjną do lokalnych uwarunkowań, ale także znaleźć wspólny mianownik dla połączonych zespołów dwóch zakupionych podmiotów.
Rewolucja czy ewolucja – jak Polacy korzystają dziś z biur? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rewolucja czy ewolucja – jak Polacy korzystają dziś z biur? [RAPORT]
Pomimo zmian w modelach pracy wciąż aż 84% pracowników odwiedza biura przynajmniej raz w tygodniu, a 61% pracuje wyłącznie stacjonarnie – wynika z najnowszego raportu „UX OFFICE W POLSCE. Biura przyjazne użytkownikom. Kwestie wpływające na użyteczność i odbiór środowiska pracy” opublikowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield. Na czym zależy dziś pracownikom w kontekście biura?
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?artykuł
Pokaż artykuł
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?
Ponad 60% polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze (powyżej 100 zł) w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową, a blisko 40% Polaków decyduje się na wizytę w parkach handlowych ceniąc sobie dobrą znajomość przestrzeni, co gwarantuje sprawne i szybkie zakupy.
Warszawski rynek biurowy – deweloperzy zrealizowali już połowę zaplanowanych projektówartykuł
Pokaż artykuł
Warszawski rynek biurowy – deweloperzy zrealizowali już połowę zaplanowanych projektów
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na warszawskim rynku biurowym w I kwartale 2024 roku. Do końca marca deweloperzy oddali do użytku blisko 49 000 mkw., czyli połowę zaplanowanej na ten rok nowej podaży. Ponadto kolejny kwartał z rzędu popyt mierzony liczbą finalizowanych umów najmu pozostaje na wysokim poziomie, co świadczy o dużej płynności stołecznego sektora biur.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
NEINVER: ponad 17 000 miejsc pracy w Europie w ciągu ostatnich sześciu latartykuł
Pokaż artykuł
NEINVER: ponad 17 000 miejsc pracy w Europie w ciągu ostatnich sześciu lat
Hiszpańska spółka NEINVER w najbliższych trzech latach planuje stworzyć na europejskich rynkach kole...
[Warszawa] Nowe biuro Oriflame Poland!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe biuro Oriflame Poland!
Marka Oriflame, szwedzki dystrybutor kosmetyków w Polsce, zmienił siedzibę wprowadzając się do noweg...
[Polska] Ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych będzie trwałoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych będzie trwało
W pierwszym półroczu 2014 r. łączna wartość transakcji inwestycyjnych w Polsce przekroczyła 1,4 mili...
[Poznań] Kolejne firmy dołączają do najemców Maratonuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Kolejne firmy dołączają do najemców Maratonu
CenturyLink, centrum outsourcingowe amerykańskiego giganta usług telekomunikacyjnych, wprowadzi się...
REKLAMA