REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie funkcjonował pod znaną, światową marką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Hotel Katowice przechodzi dużą modernizację. Będzie funkcjonował pod znaną, światową marką [ZDJĘCIA]
W centrum Katowic trwa gruntowna modernizacja Hotelu Katowice. Po jej zakończeniu obiekt będzie funkcjonował pod nową, światową marką hotelarską. Właściciel budynku, Polski Holding Hotelowy podpisał w październiku 2020 r. z międzynarodową siecią InterContinental (IHG) umowę franczyzową na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium. Będzie to pierwszy obiekt w Polsce działający pod tym światowym hotelarskim brandem. Przedsięwzięcie jest etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.
[Warszawa] Budynek wielorodzinny "Premium Point"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Budynek wielorodzinny "Premium Point"
Warszawa, Wesoła
Centrum Handlowe Turawa Park w Opolu z pozwoleniem na rozbudowę. Przybędzie 10 tys. mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Turawa Park w Opolu z pozwoleniem na rozbudowę. Przybędzie 10 tys. mkw.
Centrum Handlowe Turawa Park otrzymało pozwolenie na rozbudowę, co stanowi znaczący krok w planach rozwoju obiektu. Projekt będzie obejmował dodatkowe 10 000 metrów kwadratowych, co zwiększy łączną powierzchnię handlową centrum handlowego do 36 000 metrów kwadratowych.
[Wrocław] 17 pięter nad rzeką. Inwestycja Angel River osiągnęła stan surowy otwarty [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] 17 pięter nad rzeką. Inwestycja Angel River osiągnęła stan surowy otwarty [ZDJĘCIA]
17 pięter, 55 metrów wysokości, spektakularny widok na centrum miasta, rzekę i tereny zielone. Apart...
Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Dąbkach dołączy do marki Best Western Plusartykuł
Pokaż artykuł
Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Dąbkach dołączy do marki Best Western Plus
Polski Holding Hotelowy konsekwentnie realizuje strategię podnoszenia standardu i rentowności obiektów należących do grupy. Geovita Dąbki to kolejny obiekt z portfela Grupy PHH, który zyska nowe oblicze i będzie funkcjonował pod brandem Best Western Plus.
[Wrocław] Kolejny hotel Best Western we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kolejny hotel Best Western we Wrocławiu
Na początku przyszłego roku portfolio Best Western w Polsce wzbogaci się o kolejny, szósty już obiek...
Warszawa: Sieć hotelarska Q Hotel kupiła grunt na Ochocieartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Sieć hotelarska Q Hotel kupiła grunt na Ochocie
Realizując swoją strategię rozwoju polska sieć hotelowa Q Hotel zdecydowała się także na budowę hote...
[Wrocław] Hotel B&B Wrocław Centrum już otwarty dla gościartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Hotel B&B Wrocław Centrum już otwarty dla gości
25 listopada br. pierwsi goście przekroczyli progi hotelu B&B Wrocław Centrum. Jest to trzecia z...
[Polska] Inwestowanie w mieszkaniowy luksusartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Inwestowanie w mieszkaniowy luksus
Najlepsze adresy są świetną lokatą kapitału. Na luksusowe nieruchomości inwestorzy wykładają coraz w...
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel Element by Westin sieci Marriott [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel Element by Westin sieci Marriott [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]
W stolicy Dolnego Śląska zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel pod marką Element by Westin, należącą do jednej z największych sieci hotelarskich na świecie – Marriott. Otwarcie obiektu planowe jest do końca roku.
firma
Pokaż firmę
Focus Hotels S.A.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Warszawa] Nowy iSpot w Warszawie, dwudziesty iSpot w Polsce!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy iSpot w Warszawie, dwudziesty iSpot w Polsce!
W Galerii Plac Unii City Shopping otwarty zostanie 12 października, o godz. 12, najnowszy salon iSpo...
[Warszawa] 20. iSpot już otwarty!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] 20. iSpot już otwarty!
W Galerii Plac Unii City Shopping otwarty został najnowszy salon iSpot Apple Premium Reseller. To ju...
firma
Pokaż firmę
BW Hotel Wrocław Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Hotel Wrocław Bardzka Sp. z o.o.
Courtyard by Marriott Waterfront Gdyniainwestycja
Pokaż inwestycję
Courtyard by Marriott Waterfront Gdynia
Gdynia, Waszyngtona 19
[Wrocław] Jeden z najbardziej znanych hoteli we Wrocławiu obchodzi swoje 15-lecieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Jeden z najbardziej znanych hoteli we Wrocławiu obchodzi swoje 15-lecie
Qubus Hotel Wrocław świętuje 15-lecie swojej działalności. Dzięki lokalizacji w sercu miasta, zaledw...
Hotel Altus Palaceinwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Altus Palace
Wrocław, Stare Miasto, Wierzbowa 15
Sonda: Co czeka branżę hotelarską w Polsce w ostatnim kwartale 2023 roku?artykuł
Pokaż artykuł
Sonda: Co czeka branżę hotelarską w Polsce w ostatnim kwartale 2023 roku?
Przedstawiciele branży hotelarskiej zaliczają sezon wakacyjny do udanych, choć zauważalna jest tendencja coraz krótszych pobytów rezerwowanych na tzw. ostatnią chwilę. Eksperci patrzą z optymizmem na nadchodzący okres jesienno-zimowy, który dla wielu obiektów oznacza start sezonu konferencyjnego, a także okołoświątecznych pobytów prywatnych oraz firmowych. Wśród udogodnień najbardziej cenionych przez klientów biznesowych wymieniane jest przede wszystkim nowoczesne zaplecze konferencyjno-eventowe oraz bogata oferta restauracyjna. Klienci prywatni cenią sobie strefę wellness, udogodnienia dla rodzin, a także dodatkowe atrakcje organizowane przez obiekty hotelowe.
REKLAMA