REKLAMA
Znaleziono 27 wyników
S19 Lutcza – Domaradzinwestycja
Pokaż inwestycję
S19 Lutcza – Domaradz
Lutcza
Tunel pod Świnąinwestycja
Pokaż inwestycję
Tunel pod Świną
Świnoujście
Które firmy budują obecnie najwięcej dróg w Polsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Które firmy budują obecnie najwięcej dróg w Polsce? [RAPORT]
Zbliża się koniec pierwszego kwartału 2025 r., ruszył nowy sezon budowlany, a prace na inwestycjach prowadzonych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) nabierają tempa.
[Polska] Ponad pół miliona metrów kwadratowych w centrach handlowych oddano do użytku w 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ponad pół miliona metrów kwadratowych w centrach handlowych oddano do użytku w 2015 r.
Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała rok 2015 na polskim rynku nieruchomości handlowych.
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]
Jak wynika z danych Colliers całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec III kwartału 2024 roku wyniosły 13 mln mkw. Od początku lipca do końca września oddano do użytku 103 tys. mkw., a w budowie znajduje się kolejne 337,6 tys. mkw. Wskaźnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach utrzymuje się na niskim poziomie 3,3%, co świadczy o stabilnym popycie i dobrej kondycji rynku.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsce
Trzeci kwartał 2024 roku przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej, a nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe. To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku powierzchni handlowych, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż – tak wynika z analizy Cushman & Wakefield.
REKLAMA