REKLAMA
Znaleziono 126 wyników
Ruszyła rozbudowa Designer Outlet Gdańskartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła rozbudowa Designer Outlet Gdańsk
Dodatkowe 2 000 mkw., 7 restauracji i ponad 10 nowych salonów z modą – tak przedstawia się rozpoczęty właśnie projekt rozbudowy jedynego na Pomorzu centrum typu outlet. Otwarcie nowej części centrum planowane jest na IV kwartał 2024 roku.
Globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań medycznych stawia na Enterprise Parkartykuł
Pokaż artykuł
Globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań medycznych stawia na Enterprise Park
Globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań medycznych – Getinge – dołączył do grona najemców krakowskiego kompleksu biurowego Enterprise Park. Wynajęła niemal 2 tys. mkw. powierzchni. Otworzy w nim centrum usług wspólnych: Getinge Shared Services. W procesie negocjacji najemcy doradzała firma CBRE.
Apartamenty Wyzwoleniainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Wyzwolenia
Olsztyn, Wyzwolenia 6/1
[Wrocław] Targi ''Żyj i mieszkaj we Wrocławiu'' już w weekendartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Targi ''Żyj i mieszkaj we Wrocławiu'' już w weekend
To już druga edycja ''Żyj i mieszkaj we Wrocławiu'' - imprezy, podczas której obecni jak i przyszli...
Znana, duża sieć sklepów odzieżowych otwiera biuro w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Znana, duża sieć sklepów odzieżowych otwiera biuro w Gdańsku
Kolejna znana firma stawia na Gdańsk i kompleks biurowy Olivia Centre. Sieć sklepów odzieżowych worldbox otwiera pierwsze biuro w Gdańsku. Siedziba firmy zajmie powierzchnię blisko 1,3 tys. mkw. w budynku Olivia Prime. Powstaną nowe miejsca pracy.
Nowe Promenady – dopełnienie dzielnicy wraz z międzyosiedlowym parkiem i sklepami [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe Promenady – dopełnienie dzielnicy wraz z międzyosiedlowym parkiem i sklepami [WIZUALIZACJE]
Wrocławski deweloper – firma TRU Development, wcześniej znana jako TRUDO Nieruchomości, wybuduje ponad tysiąc mieszkań w ramach inwestycji na wrocławskim Kleczkowie. Wcześniej zrealizowała tutaj i zarządza do dziś projektem biurowym Promenady Business Park. Pierwszy etap nowego projektu właśnie trafił do sprzedaży.
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowy
W maju tego roku, EPP rozpocznie budowę nowej części parku handlowego przy Galerii Twierdza Kłodzko o powierzchni blisko 4200 mkw. Swoje salony w dwupoziomowym budynku otworzą debiutujący w rejonie Kotliny Kłodzkiej międzynarodowy retailer, z którym podpisano umowę na wynajem około 2100 mkw., a także drogeria dm, której sklep będzie miał blisko 625 mkw. Ponadto Reserved, wieloletni najemca centrum, relokuje się do większego lokalu – ok. 1450 mkw. Jego miejsce w parku handlowym, na powierzchni ponad 1000 mkw., zajmie Sinsay.
Łódzka Fuzja przyciąga kolejne koncepty gastronomiczne i usługowe artykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Fuzja przyciąga kolejne koncepty gastronomiczne i usługowe
Kompleks wielofunkcyjny Fuzja, duży, rewitalizowany przez Echo Investment teren po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera w Łodzi, zyskuje kolejnych nowych najemców. W historycznych, zabytkowych oraz nowych budynkach otwartej na miasto południowej części kompleksu pojawiły się następne restauracje oraz koncepty z sektora fitness i beauty. Obecnie na terenie Fuzji, w północnej części inwestycji trwa rewitalizacja pozostałych obiektów wchodzących w skład pofabrycznego terenu.
[Wrocław] Wrocławski port lotniczy podsumowuje rokartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławski port lotniczy podsumowuje rok
Budowa nowego terminalu, uruchomienie kolejnych połączeń, decyzja Ryanair o lokalizacji we Wrocławiu...
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientów
Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija, aby wyprzedzać oczekiwania gości i umacniać swoją pozycję jako zakupowej destynacji. Rozpoczęta w 2023 roku modernizacja wprowadza nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów, a także tworzą nowe możliwości dla najemców. Już wkrótce klienci mogą się spodziewać m.in. zmian w salonach marek premium czy nowych restauracji.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
Najemcy zostają w kompleksie biurowym The Park Warsawartykuł
Pokaż artykuł
Najemcy zostają w kompleksie biurowym The Park Warsaw
White Star Real Estate w swoim flagowym warszawskim projekcie The Park Warsaw przy ul. Krakowiaków 50 podpisała w ub.r. umowy najmu na prawie 16 500 mkw. Na ten wynik złożyło się 10 kontraktów z nowymi najemcami oraz 5 przedłużeń dotychczasowych umów. Jednocześnie 4 firmy zdecydowały się na powiększenie zajmowanej powierzchni.
Fabryka Norblina z nowym, wyjątkowym konceptem MOXOartykuł
Pokaż artykuł
Fabryka Norblina z nowym, wyjątkowym konceptem MOXO
Długo wyczekiwane otwarcie restauracji i klubu muzycznego MOXO za nami. Wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy powstało w niezwykłych wnętrzach zrewitalizowanej XIX-wiecznej Hali Odlewni Fabryki Norblina. Na gości przez 7 dni w tygodniu czeka tu wyjątkowe menu i muzyka na żywo. Filozofia Nikkei przeniknęła stare mury dawnej fabryki tworząc miejsce jakiego w stolicy jeszcze nie było.
The Upper House by Angelinwestycja
Pokaż inwestycję
The Upper House by Angel
Wrocław, Krzyki, Walońska
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barcelóartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló
Pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló niebawem rozpocznie działalność pod marką Barceló Hotels & Resorts. To już ostatnia część z inwestycji, realizowanych w ramach kompleksu Elektrownia Powiśle. Oznacza to zakończenie wszystkich zaplanowanych prac budowlanych przy rewitalizacji terenu dawnej elektrowni, za której realizację odpowiada Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Fabryki Mondelez w Polsce zasilane energią z OZEartykuł
Pokaż artykuł
Fabryki Mondelez w Polsce zasilane energią z OZE
Mondelēz International inwestuje w energię odnawialną produkowaną przez własne instalacje fotowoltaiczne. Budowane przy zakładach produkcyjnych w całej Polsce, przyspieszą wysiłki firmy w redukcji emisji gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw, wspierając misję tworzenia bardziej zrównoważonej firmy produkującej przekąski.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA