REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Equinor i Polenergia zapewniły sobie finansowanie dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3artykuł
Pokaż artykuł
Equinor i Polenergia zapewniły sobie finansowanie dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3
Equinor, międzynarodowy koncern energetyczny z siedzibą w Norwegii i Polenergia, największa polska prywatna grupa energetyczna zamknęły finansowanie dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3. To największa transakcja w formule project finance w historii polskiej energetyki - w finansowanie projektów zaangażowanych zostało około 30 instytucji finansowych, a jej wartość to ponad 6 mld euro.
Equinor i Polenergia robią kolejny krok w projektach Bałtyk 2 i Bałtyk 3artykuł
Pokaż artykuł
Equinor i Polenergia robią kolejny krok w projektach Bałtyk 2 i Bałtyk 3
Equinor i Polenergia robią kolejny krok w projektach Bałtyk 2 i Bałtyk 3, które mają strategiczne znaczenie w umacnianiu bezpieczeństwa energetycznego Polski. 100 nowoczesnych turbin z morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 będzie dostarczać energię odnawialną do polskich domów, szkół, fabryk i biur. Łączna wartość inwestycji to około 27 mld zł (bez kosztów finansowania). Projekt ma strategiczne znaczenie w umacnianiu bezpieczeństwa energetycznego Polski.
Pierwsze cięcie stali w polskiej fabryce - ruszyła produkcja kluczowych komponentów dla Baltica 2artykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze cięcie stali w polskiej fabryce - ruszyła produkcja kluczowych komponentów dla Baltica 2
31 lipca symbolicznym cięciem stali oficjalnie rozpoczęła się produkcja komponentów potrzebnych do budowy i późniejszego bezpiecznego eksploatowania Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica 2. Klatki anodowe oraz konstrukcje pozwalające na cumowanie łodzi wyprodukuje Grupa Przemysłowa Baltic (będąca częścią Grupy ARP) w fabryce w Gdańsku oraz Gdyni.
Gliwicki deweloper radzi: złóż wniosek o kredyt 2% w 2023 r. i zapewnij sobie dopłatę z aktualnej puli środków!artykuł
Pokaż artykuł
Gliwicki deweloper radzi: złóż wniosek o kredyt 2% w 2023 r. i zapewnij sobie dopłatę z aktualnej puli środków!
Spokojna okolica czy centrum tętniącego życiem miasta? Przestronny apartament na osiedlu nowoczesnych bloków czy tradycyjny domek szeregowy w zamkniętym kompleksie? Każdy ma inne preferencje w kwestii idealnego miejsca do życia, ale wszystkich łączy marzenie o własnych czterech kątach. By umożliwić realizację tego pragnienia, powstał rządowy program Bezpieczny kredyt 2%. Zapytaliśmy gliwickiego dewelopera dom100 – którego inwestycje kwalifikują się do programu – dlaczego warto skorzystać z tej formy wsparcia podczas zakupu wyśnionego lokum.
Znane wyniki głosowania w Legnickim Budżecie Obywatelskim 2020artykuł
Pokaż artykuł
Znane wyniki głosowania w Legnickim Budżecie Obywatelskim 2020
W ramach tegorocznego budżetu obywatelskiego do głosowania zakwalifikowało się 41 projektów z 11 obs...
[Wrocław] Przebudowa ul. Lotniczejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Przebudowa ul. Lotniczej
Wrocław, Fabryczna, Lotnicza
Słoneczne Alejeinwestycja
Pokaż inwestycję
Słoneczne Aleje
Wrocław, Psie Pole, Tarasa Szewczenki
[Warszawa] Feniks z pozwoleniem na użytkowanieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Feniks z pozwoleniem na użytkowanie
Firma deweloperska Europlan pragnie poinformować, że w tym tygodniu otrzymała pozwolenie na użytkowa...
Tunel średnicowy: Pod ziemią rośnie przystanek Łódź Polesie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy: Pod ziemią rośnie przystanek Łódź Polesie [ZDJĘCIA]
Budowa linii średnicowej w Łodzi to nie tylko 5 tuneli, które połączą Dworzec Fabryczny ze stacjami Kaliska i Żabieniec, ale również 3 podziemne przystanki osobowe: Łódź Koziny, Łódź Polesie i Łódź Śródmieście. Najbardziej zaawansowane prace są na Polesiu, gdzie na głębokości 24 metrów powstały już perony, z których do pociągów będą wsiadać pasażerowie. Inwestycja za ponad 2 mld zł, realizowana ze środków FEnIKS, zrewolucjonizuje połączenia aglomeracyjne i dalekobieżne w regionie i kraju.
Nowe miejsca pracy! Ryanair otwiera drugi hangar Wrocław Aircraft Maintenance Service (WAMS)artykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy! Ryanair otwiera drugi hangar Wrocław Aircraft Maintenance Service (WAMS)
Ryanair, europejska i polska linia lotnicza nr 1, ogłosiła dziś (14 maja) otwarcie swojego drugiego hangaru we wrocławskim Aircraft Maintenance Service (WAMS), wzmacniając swoje zaangażowanie w przemysł lotniczy w regionie. Łączna kwota inwestycji wynosi 25 milionów euro. Dzięki realizacji tej inwestycji powstało 300 nowych miejsc pracy.
[Wrocław] pl. Uniwersytecki 9, 10, 11, 12, 13inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] pl. Uniwersytecki 9, 10, 11, 12, 13
Wrocław, Stare Miasto
[Kraków] Osiedle "Jurajskie"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle "Jurajskie"
Kraków, Krowodrza
[Wrocław] Łaciarska 34inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Łaciarska 34
Wrocław, Stare Miasto
[Warszawa] Budynek wielorodzinny "Białostocka 59"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Budynek wielorodzinny "Białostocka 59"
Warszawa, Praga-Północ, Białostocka 59
Apartamenty Ostrogórskainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Ostrogórska
Sosnowiec, Radocha, Ostrogórska
Nowe Gościcinoinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Gościcino
Gościcino, Jabłoniowa
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kraków: Siedem firm chce budować tramwaj do Mistrzejowicartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Siedem firm chce budować tramwaj do Mistrzejowic
Urzędnicy miejscy przymierzają się do budowy tramwaju do Mistrzejowic. ZIKiT planuje wykonać tą inwe...
REKLAMA