REKLAMA
Znaleziono 65 wyników
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barcelóartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló
Pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló niebawem rozpocznie działalność pod marką Barceló Hotels & Resorts. To już ostatnia część z inwestycji, realizowanych w ramach kompleksu Elektrownia Powiśle. Oznacza to zakończenie wszystkich zaplanowanych prac budowlanych przy rewitalizacji terenu dawnej elektrowni, za której realizację odpowiada Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwoju
Zainteresowanie międzynarodowych sieci, rewitalizacja centrum miasta oraz zmieniające się nawyki zak...
REKLAMA