REKLAMA
Znaleziono 69 wyników
Znana, duża sieć sklepów odzieżowych otwiera biuro w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Znana, duża sieć sklepów odzieżowych otwiera biuro w Gdańsku
Kolejna znana firma stawia na Gdańsk i kompleks biurowy Olivia Centre. Sieć sklepów odzieżowych worldbox otwiera pierwsze biuro w Gdańsku. Siedziba firmy zajmie powierzchnię blisko 1,3 tys. mkw. w budynku Olivia Prime. Powstaną nowe miejsca pracy.
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientów
Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija, aby wyprzedzać oczekiwania gości i umacniać swoją pozycję jako zakupowej destynacji. Rozpoczęta w 2023 roku modernizacja wprowadza nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów, a także tworzą nowe możliwości dla najemców. Już wkrótce klienci mogą się spodziewać m.in. zmian w salonach marek premium czy nowych restauracji.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barcelóartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló
Pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló niebawem rozpocznie działalność pod marką Barceló Hotels & Resorts. To już ostatnia część z inwestycji, realizowanych w ramach kompleksu Elektrownia Powiśle. Oznacza to zakończenie wszystkich zaplanowanych prac budowlanych przy rewitalizacji terenu dawnej elektrowni, za której realizację odpowiada Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwoju
Zainteresowanie międzynarodowych sieci, rewitalizacja centrum miasta oraz zmieniające się nawyki zak...
REKLAMA