REKLAMA
Znaleziono 56 wyników
United Colors of Benetton otworzył w Szczecinie pierwszy salon w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskimartykuł
Pokaż artykuł
United Colors of Benetton otworzył w Szczecinie pierwszy salon w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskim
Zarządzany przez EPP Outlet Park Szczecin sukcesywnie poszerza więc ofertę marek modowych, również premium, odpowiadając na potrzeby konsumentów, którzy poszukują jakościowych produktów w atrakcyjnych cenach. Do grona najemców dołączył niedawno United Colors of Benetton. To pierwszy salon tej włoskiej marki w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskim.
Trwają przygotowania do otwarcia pierwszego sklepu irlandzkiej marki Primark we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Trwają przygotowania do otwarcia pierwszego sklepu irlandzkiej marki Primark we Wrocławiu
Kultowy sklep irlandzkiej marki Primark będzie pierwszym takim salon na Dolnym Śląsku. W związku z przygotowaniami do otwarcia, Magnolia Park prowadzi przebudowę fragmentu aktualnej przestrzeni handlowej. Na czas prac w centrum handlowym pojawiły się ściany z kolorowymi grafikami, przy których można zrobić selfie. Dodatkowo przygotowano specjalne koło inspirujące do kulinarnych odkryć.
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepy
W nowo zmodernizowanej Promenadzie można poczuć się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.
Centrum Handlowe Focus Mall Zielona Góra wzmacnia grono najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Focus Mall Zielona Góra wzmacnia grono najemców
Centrum handlowe Focus Mall w Zielonej Górze nie zwalnia tempa. Po obfitującym w otwarcia nowych marek roku 2022, równie obiecująco wygląda I kwartał br. Na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy powstało 5 nowych sklepów. Kolejni najemcy zapowiadają rozpoczęcie działalności jeszcze przed majówką.
[Warszawa] Zmiany na 10-lecie Arkadiiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Zmiany na 10-lecie Arkadii
Po 10 latach istnienia centrum trwa proces odnawiania większości umów najmu, również wiele nowych ma...
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.
Zielone Arkady – imponujące centrum handlowe w Bydgoszczy ma już komplet najemców. Do ich grona dołą...
Zakończona została rozbudowa galerii Focus Mall w Zielonej Górze artykuł
Pokaż artykuł
Zakończona została rozbudowa galerii Focus Mall w Zielonej Górze
Zakończyły się prace przy rozbudowie galerii handlowej Focus Mall w Zielonej Górze. Centrum należy do kompleksu zabytkowych budynkach XIX-wiecznego kompleksu fabrycznego "Polskiej Wełny". W trakcie rozbudowy powierzchnia centrum zwiększyła się o ponad 15 tys. mkw. GLA.
Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie
Prace renowacyjne w centrum handlowym Atrium Promenada dobiegają końca! Już za niespełna tydzień, w czwartek 30 marca, najciekawsze i najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów. Spójny, nowoczesny i luksusowy design, sklepy w najnowszych konceptach oraz szeroko rozbudowana oferta dla lokalnej społeczności jeszcze bardziej umacniają dominującą pozycję galerii w mieście.
W Warszawie otwarto zmodernizowaną część centrum handlowego Atrium Promenada [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto zmodernizowaną część centrum handlowego Atrium Promenada [ZDJĘCIA]
Zakończył się kolejny etap inwestycji obejmującej modernizację jednego z flagowych centrów z portfolio firmy G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) – Promenady. W ciągu zaledwie jednego roku, podczas gdy pozostała część galerii funkcjonowała normalnie, została przeprowadzona rozlega i bardzo trudna konstrukcyjnie przebudowa. W efekcie przemian, których generalnym wykonawcą była firma Muniak, galeria zyskała 13 200 mkw. nowej powierzchni najmu, co daje łącznie 63 000 mkw. GLA.
Ruszyła rozbudowa Designer Outlet Gdańskartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła rozbudowa Designer Outlet Gdańsk
Dodatkowe 2 000 mkw., 7 restauracji i ponad 10 nowych salonów z modą – tak przedstawia się rozpoczęty właśnie projekt rozbudowy jedynego na Pomorzu centrum typu outlet. Otwarcie nowej części centrum planowane jest na IV kwartał 2024 roku.
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientów
Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija, aby wyprzedzać oczekiwania gości i umacniać swoją pozycję jako zakupowej destynacji. Rozpoczęta w 2023 roku modernizacja wprowadza nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów, a także tworzą nowe możliwości dla najemców. Już wkrótce klienci mogą się spodziewać m.in. zmian w salonach marek premium czy nowych restauracji.
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barcelóartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló
Pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló niebawem rozpocznie działalność pod marką Barceló Hotels & Resorts. To już ostatnia część z inwestycji, realizowanych w ramach kompleksu Elektrownia Powiśle. Oznacza to zakończenie wszystkich zaplanowanych prac budowlanych przy rewitalizacji terenu dawnej elektrowni, za której realizację odpowiada Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwoju
Zainteresowanie międzynarodowych sieci, rewitalizacja centrum miasta oraz zmieniające się nawyki zak...
REKLAMA